نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰

تریلر زمان عرضه بسته‌های الحاقی بازی Shadow Gambit

استودیو می‌می‌می گیمز تریلر زمان عرضه بسته‌های الحاقی Zagan's Ritual و Yuki's Wish بازی Shadow Gambit: The Cursed Crew را پخش کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو می‌می‌می گیمز تریلر زمان عرضه بسته‌های الحاقی Zagan's Ritual و Yuki's Wish بازی Shadow Gambit: The Cursed Crew و به‌روزرسانی رایگان Treasure Hunt را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این دو بسته الحاقی مأموریت‌های داستانی و محتوای جدیدی را به‌همراه می‌آورند. درحال‌حاضر این دو بسته درکنار به‌روزرسانی شکار گنج در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفته است.

دانلود ویدیو از آپارات

بسته الحاقی Zagan's Ritual بازی Shadow Gambit امکان کنترل کاراکتر زاگان مرتد، کاوش در قلعه الدریچ و تجربه کمپین جدیدی را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد. در این بسته با زاگان مرتد همراه می‌شود که شما را به آزمایشگاه دلهره‌آورش دعوت می‌کند. این دانشمند غیور و عضو سابق گروه تفتیش عقاید را به کار بگیرید، به سمت جزیره الدریچ حرکت کنید و داستان جدیدی را تجربه کنید تا بلکه بتوانید اسرار گروه تفتیش عقاید را برملا کنید.

در بسته الحاقی Yuki's Wish بازی Shadow Gambit شاهد بازگشت یوکی و کوما از بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun خواهیم بود. در این بسته الحاقی می‌توانید کاراکترهای یوکی و کوما را به خدمه دزدان دریایی خود اضافه کنید، به گشت‌وگذار در جزیره ژاپنی سحرآمیز Dragon’s Dream بپردازید و به‌سراغ تکمیل ۶ مأموریت داستانی تازه بروید. بازیکن‌ها باید برای حل معمای اژدها و تحقق آرزوی یوکی تمام تلاش خود را بکنند.

در به‌روزرسانی رایگان Treasure Hunts بازی Shadow Gambit یافتن گنج یک مأموریت چالش‌برانگیز است. این آپدیت ترکیبی از مأموریت‌های اختیاری کوتاه و طولانی را در مکان‌های موجود ارائه می‌دهد و گیمرها را به جست‌وجوی گنج و ابزارهای باستانی دزدان دریایی دعوت می‌کند. این مأموریت‌ها نوع منحصربه‌فردی از مکان‌های «شکار گنج» را معرفی می‌کنند که امکان کشف یک مکان بدون نیاز به تکمیل یک مأموریت خاص را فراهم می‌آورند.

بسته‌های الحاقی Zagan's Ritual و Yuki's Wish آخرین ساخته‌های استودیو می‌می‌می گیمز خواهند بود. شدو گمبیت در پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده