// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim میزبان ویژگی‌های جذابی شد

به‌روزرسانی جدید بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition پشتیبانی از استیم دک و نمایشگرهای فوق عریض را اضافه می‌کند.

شرکت بتسدا در تلاش است تا بتواند مادهای پولی The Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition را در به‌روزرسانی جدید بازی اضافه کند. بازی الدر اسکرولز ۵: اسکایریم با این به‌روزرسانی یک منوی یکپارچه از Creations در اختیار بازیکن قرار می‌دهد که در آن مادهای مختلف درکنار آیتم‌های Creation Club به چشم می‌خورند.

منوی جدید به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا به‌راحتی به تمام مادهای بازی دسترسی داشته باشند و بتوانند ترتیب مادها یا Load Order را تغییر دهند. همچنین گیمرها قادر خواهند بود مادهای قدیمی را با آغاز یک فایل ذخیره قدیمی بازیابی کنند. به‌روزرسانی جدید پشتیبانی از استیم دک و مانیتورهای فوق عریض را به بازی اضافه می‌کند و بازیکن‌ها می‌توانند با نسبت‌های تصویر ۱۶:۹، ۱۶:۱۰، ۲۱:۹ و ۳۲:۹ به‌ تجربه‌ی The Elder Scrolls 5: Skyrim بپردازند.

درنهایت این به‌روزرسانی باگ‌ها و مشکلات بسیاری را برطرف می‌کند. این شامل باگ‌های کوچک‌تر مثل NPCهای Cragslane Cavern می‌شود که بازیکن نمی‌توانست وسایل‌شان را بردارد. این به‌روزرسانی باگ‌های بزرگی نظیر کرش بازی هنگام مبارزه با Dwarven Ballista را نیز اصلاح می‌کند که موجب مشکلات اساسی می‌شد. 


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده