// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۸

تاریخ انتشار آخرین بسته الحاقی داستانی بازی Wo Long: Fallen Dynasty مشخص شد

شرکت کوئی تکمو با انتشار تریلری تاریخ انتشار بسته الحاقی Upheaval in Jingxiang بازی Wo Long: Fallen Dynasty را اعلام کرده است.

با اعلام رسمی شرکت کوئی تکمو، بسته الحاقی Upheaval in Jingxiang بازی Wo Long: Fallen Dynasty در روز ۲۱ آذر (۱۲ دسامبر) عرضه خواهد شد. این DLC سومین و آخرین بسته الحاقی داستانی وو لونگ است که در آن بازیکنان به ایالت جینگ می‌روند و درعین‌حال اکسیر همچنان در حال ایجاد هرج‌ومرج و خلق هیولاهای جدید است. می‌توانید در ادامه اولین تریلر گیم‌پلی این DLC را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

شخصیت‌های کلیدی مثل گوآن یو و یوآن شو در داستان حاضر خواهند بود و بازیکنان به شلاق، یک اسلحه جدید دسترسی خواهند داشت. در این بسته محیط‌های تازه، سطح دشواری جدید، یک Divine Beast، سطح‌بندی و مراحل جدید اسلحه‌ها و برخی محتوای اندگیم اضافه خواهند شد. در همان روز یک آپدیت رایگان هم عرضه خواهد شد که یک طلسم جادویی جدید ارائه می‌کند و شامل بهبودهایی هم می‌شود.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty هم‌اکنون روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. بسته الحاقی Upheaval in Jingxiang درون سیزن پس ۲۴.۹۹ دلاری و نسخه دیجیتال دیلاکس ۸۴.۹۹ دلاری بازی موجود است. این بسته الحاقی به‌طور جداگانه با قیمت ۱۲.۹۹ دلار قابل خریداری است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده