نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۱

منتظر نمایش جدید Prince of Persia: The Lost Crown در گیم اواردز باشید

پخش تریلر داستانی بازی Prince of Persia: The Lost Crown در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳ با انتشار توییت حساب رسمی این بازی تأیید شد.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری مراسم The Game Awards 2023، بازی‌ها و آثار جدیدی که قرار است در این مراسم معرفی شده یا نمایش جدیدی داشته باشند، یکی پس از دیگری مشخص می‌شوند. حالا نمایش جدید بازی Prince of Persia: The Lost Crown برای مراسم امسال تأیید شده است.

پوستر بازی Prince of Persia: The Lost Crown

یوبیسافت ازطریق حساب رسمی Prince of Persia در توییتر (X) تأیید کرد که تریلر داستانی بازی Prince of Persia: The Lost Crown در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳ نمایش داده خواهد شد. احتمالاً باید انتظار نمایش جزئیات بیشتر از سیستم مبارزات گیم‌پلی این بازی سایداسکرولینگ و اکشن ماجراجویی را داشته باشیم که با تمرکز بیشتر روی روایت داستانی بازی و شخصیت‌هایی که در تریلرهای قبلی نشان داده شدند، در این ویدیو حضور خواهند داشت.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown توسط شعبه مونپلیه یوبیسافت توسعه می‌یابد که قبلا روی سری بازی‌های Rayman کار کرده‌اند؛ بنابراین واضح است که این تیم می‌تواند از تجربه بالای خود در ساخت بازی‌های پلتفرمینگ دوبعدی بهره ببرد. علاوه‌براین، Prince of Persia: The Lost Crown المان‌هایی از آثار مترویدوینیا خواهد داشت که برای اولین‌بار در سری شاهزاده فارسی استفاده شده‌اند.

مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳ که حدود ۲.۵ الی ۳ ساعت به طول خواهد انجامید، قرار است در ساعت ۴ بامداد هفتم دسامبر (۱۷ آذر) با حضور بازی‌های جدیدی از مایکروسافت، سگا و غیره برگزار شود یوبیسافت در گذشته سعی داشت با معرفی ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time، بار دیگر سری شاهزاده پارسی را احیا کند. با این وجود برنامه‌های این شرکت فرانسوی به خوبی پیش نرفت و به‌نظر می‌رسد توسعه این ریمیک با مشکلات و ریبوت‌های متعدد مواجه شده است.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown برای عرضه در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۸ دی ۱۴۰۲) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شود.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده