// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۹

تریلر جدید Halo Infinite با محوریت اضافه شدن بخش‌های جدید و جذاب به بازی

در مد Firefight: King of the Hill بازی Halo Infinite بازیکن‌ها در مقابله با Banishedها در نقشه‌های جدید دست به فتح مناطق می‌زنند.

پس از گذشت دو سال از عرضه بخش چند‌نفره بازی ‌Halo Infinite، استودیو ۳۴۳ اینداستریز مد Firefight را به‌همراه به‌روزرسانی بعدی هیلو در دسترس کاربران قرار می‌دهد. در این مد که در تاریخ ۱۴ آذر (۵ دسامبر) عرضه می‌شود بازیکن‌ها به مقابله با نیروهای The Banished می‌پردازند.

تفاوت فایرفایت با مد‌های پیشین این است‌ که دشمنان در تلاش هستند تا بتوانند کنترل منطقه‌ای را به‌دست بیاورند و تا چهار نفر از بازیکن‌ها برای جلوگیری از این اتفاق باید مقاومت کنند و در نقطه‌ای از این مقاومت با باس یا دشمن قوی‌تری روبه‌رو شوند. بازیکن‌ها پس از فتح منطقه و شکست دادن دشمنان یک فرصت کوتاهی برای استراحت و تجدید قوا و مهمات را خواهند داشت. آن‌ها برای پیروز شدن باید حداقل ۳تا از ۵ منطقه را فتح کنند.

در این مد ۹ نقشه وجود دارد که ۳تا از آن‌ها توسط خود کاربران ساخته شده‌اند. همچنین بازیکن‌ها شانس دوباره‌ای پس از مرگ نخواهند داشت؛ اگرچه بازیکن‌ها می‌توانند یکدیگر را احیا کنند. جمجه‌ها نیز در این مد بازگشته‌اند و بازیکن‌ها می‌توانند با فتح کردن منطقه‌ها بدون مرگ آن‌ها را به‌دست آورند.

بازی Halo Infinite اکنون روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده