نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰

بسته الحاقی داستانی مورتال کامبت ۱ تأیید شد

اد بون در رویداد CCXP 23 اعلام کرد که طرفدارها باید منتظر بسته الحاقی داستانی برای بازی Mortal Kombat 1 باشند.

با اینکه نحوه درآمدزایی Mortal Kombat 1 مورد انتقاد گسترده بازیکن‌ها قرار گرفت، اما بخش داستانی این بازی مبارزه‌ای با استقبال خوبی مواجه شده است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که اد بون، یکی از بنیان‌گذاران استودیو NetherRealm تولید بسته الحاقی داستانی برای بازی مورتال کامبت ۱ را تأیید کرده است.

اد بون در گفت‌وگو با نشریه برزیلی Omelete در رویداد Comic Con Experience گفت: «درست مانند کاری که با بازی Mortal Kombat 11 انجام دادیم، به‌سراغ گسترش داستان با قسمت دوم می‌رویم و پس از آن یک سورپرایز بزرگ داریم». خالق مورتال کامبت تأیید کرد که برای سال‌ها و بیش از نسخه قبلی به پشتیبانی از MK1 ادامه می‌دهند.

قسمت دوم Mortal Kombat 11 در قالب یک بسته الحاقی تحت عنوان Aftermath در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت که وقایع پس از داستان بازی اصلی را دنبال می‌کرد. این بسته الحاقی چندین کاراکتر محبوب مجموعه مورتال کامبت را بازگرداند و بسیاری از رویدادهای مهم بازی Mortal Kombat 1 را پایه‌ریزی کرد. درحال‌حاضر معلوم نیست که بسته الحاقی داستانی ریبوت مورتال کامبت چه زمانی از راه می‌رسد و سورپرایز بزرگ استودیو ندررلم چه خواهد بود.

بازی Mortal Kombat 1 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است. ندررلم اخیرا تأیید کرد که کوان-چی، مبارز بعدی مورتال کامبت ۱ در تاریخ ۳۰ آذر (۲۱ دسامبر) از راه می‌رسد؛ درحالی‌که خاملیون، مبارز کامئو بعدی در ژانویه ۲۰۲۴ منتشر می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده