نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

استارفیلد رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن‌ها ثبت کرد

فیل اسپنسر در جریان رویداد CCXP 23 اعلام کرد که بازی استارفیلد به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن دست یافته است.

بازی Starfield به اعتقاد بسیاری از طرفدارها سزاوار استقبال باشکوه‌تری از سوی منتقدها بود و این موضوع باعث شکل‌گیری بحث‌های زیادی در روزها و هفته‌های اخیر شده است. بااین‌حال صرف‌نظر از اینکه چه نظری در این‌باره دارید، این بازی نقش‌آفرینی فضایی شرکت بتسدا در زمینه جذب بازیکن عملکرد بسیار خوبی داشته است.

فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ شرکت مایکروسافت اخیرا در رویداد CCXP 23 اعلام کرد که شمار بازیکن‌های بازی Starfield از زمان انتشار در ماه سپتامبر از مرز ۱۲ میلیون در کامپیوتر و ایکس باکس عبور کرده است. فیل اسپنسر اضافه کرد که استارفیلد «هنوز در بین ۱۰ محصول پرطرفدار استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس قرار دارد». ردموندی‌ها در اواخر ماه اکتبر ۲۰۲۳ اعلام کردند که تعداد بازیکن‌های این بازی از مرز ۱۱ میلیون فراتر رفته است.

همان‌طور که در گذشته شرکت Bethesda اعلام کرد، طرفدارها باید منتظر انتشار محتواهای پس از عرضه زیادی برای بازی Starfield باشند. با اینکه سرعت تولید بازی The Elder Scrolls 6 افزایش یافته است، هنوز حدود ۲۵۰ توسعه‌دهنده در شرکت بتسدا روی استارفیلد کار می‌کنند. پشتیبانی کامل از مادها در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد و نخستین بسته الحاقی بازی تحت عنوان Shattered Space مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده