نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

تریلر فصل اول Call of Duty: Modern Warfare 3؛ محتواهای جذاب در انتظار بازیکن‌ها

شرکت اکتیویژن با پخش تریلر جدیدی از محتویات فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 رونمایی کرد.

نخستین فصل بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ ۱۵ آذر (۶ دسامبر) از راه می‌رسد و بتل پَس، Aftermarket Partها (ازجمله شعله‌افکن)، نقشه‌های بخش چندنفره و محتویات جدیدی را به‌همراه می‌آورد. اکتیویژن یک تریلر تازه از فصل اول بازی کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۳ پخش کرد تا محتواهای آتی را به نمایش درآورد.

فصل اول سه نقشه اصلی ۶ بازیکن دربرابر ۶ بازیکن به نام‌های Meat ،Greece و Rio و یک نقشه ۲ بازیکن دربرابر ۲ بازیکن تازه برای حالت Gunfight را به بازی Modern Warfare 3 اضافه می‌کند. بازیکن‌ها درکنار Training Facility باید انتظار بازگشت نقشه‌هایی نظیر Alley ،Blacksite ،Exhibit و Shipment از بازی Call of Duty: MW2 را نیز داشته باشند. از حالت‌های جدید می‌توان به All or Nothing اشاره کرد؛ حالتی که بازیکن‌ها بدون مهمات پا به میدان نبرد می‌گذارند و با کشتن دشمنان به‌وسیله چاقوهای پرتابی مهمات برای سلاح‌ها دریافت می‌کنند.

در اواسط فصل اول Call of Duty: Modern Warfare 3 حالت جدیدی با نام Vortex به بازی اضافه می‌شود که برای مدت محدودی قابل تجربه خواهد بود. این حالت سلاح Ray Gun از بخش زامبی را در دسترس قرار می‌دهد که دشمنان را با یک شلیک از پا در می‌آورد.  افزون‌براین رویداد Santa’s Slayground و حالت‌های Infected ،Headquarters و Team Gunfight نیز درکنار حالت Ranked Play به بازی کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۳ راه خواهند یافت.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.

دانلود ویدیو از آپارات

برنامه زمانی انتشار محتواهای فصل اول بازی کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۳


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده