نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۶

تریلر جدید بازی Tekken 8 سبک مبارزه استیو فاکس را نشان می‌دهد

شرکت بندای نامکو باپخش تریلری جدید از شخصیت استیو فاکس و مهارت‌های مشت‌زنی او در بازی Tekken 8 رونمایی کرد.

بندای نامکو به‌طور مرتب به معرفی شخصیت‌های جدید و قدیمی حاضر در بازی Tekken 8 می‌پردازد و حال نوبت به معرفی یک بوکسور محبوب رسیده است. استیو فاکس، یکی از مبارزان سری Tekken به حساب می‌آید که برای اولین‌بار در نسخه چهارم حضور پیدا کرد. این مبارز برای شکست رقبای خود به مهارت‌های مشت‌زنی و بوکس تکیه دارد که می‌توانید در تریلر پخش شده آن‌ها را مشاهده کنید.

همان‌طور که از یک بوکسور حرفه‌ای انتظار می‌رود، کمبوهای استیو فاکس کاملا با مشت اجرا می‌شوند. درحالی‌که این مبارز از لگد استفاده نمی‌کند اما می‌تواند ضربه‌های سنگین و سریعی را به رقیب بزند و با حرکات موجی از ضربه‌های آن‌ها جاخالی دهد. ضربه‌های مشت این مبارز بسیار سنگین و سریع هستند و ضدحمله‌های او به‌سادگی تعادل حریف را به هم می‌زند.

بازی Tekken 8 در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۲ (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. این بازی چند ویژگی جدید از جمله حالت Arcade Quest را ارائه ‌می‌دهد که در آن بازیکن‌ها می‌توانند شخصیت خود را خلق کرده و با دیگر بازیکن‌ها به رقابت بپردازند. همچنین دو حالت Super Ghost Battle و Tekken Ball می‌توانند بازیکن را در فضایی متفاوت با کمپین داستانی و حالت‌های مبارزه‌ای سرگرم کنند.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده