// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۹

نسخه بیست سالگی بازی Beyond Good and Evil معرفی شد

شرکت یوبیسافت به‌صورت رسمی از بازی Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition رونمایی کرده است.

اخیرا بازی Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition روی فروشگاه ایکس باکس دیده شده بود و اکنون به‌طور رسمی از این بازی رونمایی شده است. این بازی در اوایل سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد و در همان بازه شاهد اطلاعات تکمیلی آن هم خواهیم بود.

این نسخه به‌صورت اشتباهی در دسترس برخی مشترکان یوبیسافت پلاس قرار گرفته بود؛ اما آن بازی یک نسخه از اوایل مراحل توسعه بود و نشان‌دهنده نسخه نهایی نیست. یوبیسافت متعهد است با نسخه بیست سالگی بازی تجربه‌ای ارائه دهد که به میراث نسخه اصلی احترام بگذارد.

پوستر بازی Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition

فروشگاه ایکس باکس نوشته بود این بازی از نرخ‌فریم ۶۰ و رزولوشن 4K، ذخیره‌سازی خودکار، کراس-سیو و حالت اسپیدران پشتیبانی می‌کند. یک گالری هم وجود دارد که درباره توسعه و رازهای این بازی سخن می‌گوید. گرافیک، صداگذاری و کنترل‌های بازی هم بهبود خواهند یافت.

هنوز به‌طور رسمی پلتفرم‌های Beyond Good and Evil 20th Anniversary Edition مشخص نشده‌اند؛ اما قبلا وبسایت رده‌بندی سنی ESRB نوشته بود این اثر برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. احتمال دارد تریلر این بازی در مراسم گیم اواردز در روز ۱۷ آذر (۷ دسامبر) نمایش داده شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده