نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۵

سازنده Assassin’s Creed Mirage ظاهرا روی نسخه جدید مجموعه کار می‌کند

سازندگان بازی Assassin’s Creed Mirage احتمالا روی نسخه جدیدی از این مجموعه کار می‌کنند.

با اینکه شرکت یوبیسافت در سال‌های گذشته توسعه نسخه‌های اصلی سری Assassin’s Creed را به استودیوهای مونترال و کبک خود می‌سپرد، اما تیم‌های دیگری هم در ساخت بعضی از نسخه‌ها نقش اصلی را ایفا کرده‌اند. استودیو یوبیسافت بوردو یکی از این تیم‌ها به شمار می‌آید که توسعه بسته الحاقی Wrath of the Druids بازی Assassin’s Creed Valhalla را به عهده داشته است. در ادامه این استودیو بازی Assassin’s Creed Mirage را توسعه داد و حال به‌نظر می‌رسد کار خود را با ساخت نسخه‌های اصلی مجموعه به پایان نرسانده است.

نظر به اینکه میراژ بسته الحاقی نخواهد داشت، استودیو بوردو احتمالا کار روی  Assassin’s Creed جدیدی را آغاز کرده است

ریک گادوین اخیرا در حساب توئیتر خود تأیید کرد به‌عنوان نویسنده اصلی برای ادامه کار روی مجموعه Assassin's Creed به استخدام استودیو بوردو درآمده است. باتوجه‌به اینکه از قبل تأیید شده بود که بازی Assassin's Creed Mirage بسته الحاقی نخواهد داشت، این مطلب نشان می‌دهد استودیو بوردو کار خود روی نسخه بعدی مجموعه اساسینز کرید را آغاز کرده‌ است.

در اوایل سال جاری، گزارشی از سوی رسانه اینسایدر گیمینگ منتشر شد که ادعا می‌کرد یوبیسافت ۱۱ پروژه متفاوت از مجموعه Assassin’s Creed را در مراحل مختلف تولید دارد که یکی از آن‌ها بازسازی نسخه Black Flag خواهد بود. از آن زمان دو پروژه مرتبط با اساسینز کرید یعنی Mirage و Nexus VR عرضه شده‌اند و حال باید منتظر اخبار بیشتر در مورد بازی‌های آینده سری باشیم.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده