نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

یوبیسافت از پاداش پیش خرید بازی Avatar: Frontiers of Pandora رونمایی کرد

شرکت یوبیسافت با پخش تریلر جدیدی از پاداش پیش‌خرید بازی Avatar: Frontiers of Pandora رونمایی کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت یوبیسافت با پخش یک تریلر بسیار کوتاه از پاداش پیش‌خرید بازی Avatar: Frontiers of Pandora رونمایی کرده است. داده‌کاوها در ماه مارس سال جاری پاداش پیش خرید این بازی اکشن-ماجراجویی جهان-باز را فاش کرده بودند، اما اکنون به‌شکل رسمی توسط یوبیسافت رونمایی شده است.

پیش‌خرید Avatar: Frontiers of Pandora هیچ مأموریت اضافی را در اختیار گیمرها نمی‌گذارد و خبری از دسترسی زودهنگام به بازی نیز نخواهد بود. با پیش‌خرید بازی آواتار یک باندل لوازم تزئینی انحصاری به نام Child of Two Worlds Pack دریافت خواهید کرد. در این بازی کنترلر یک Na’vi را در دست می‌گیرید که توسط RDA (یک جناح شیطانی از انسان‌هایی که سیاره را اشغال کردند) بزرگ شده است و باندل یادشده نیز به همین موضوع اشاره دارد.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora اثری اول-شخص است که گزینه‌های حرکتی گسترده، سلاح‌های گرم متنوع و امکان پرواز با حیواناتی نظیر Ikran را در اختیار می‌گذارد. بازی آواتار در تاریخ ۱۶ آذر ۱۴۰۲ (۷ دسامبر ۲۰۲۳) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه می‌شود.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده