نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۰

تریلر بازی Dead by Daylight کشتار بی‌رحمانه چاکی را نشان می‌دهد

سازندگان Dead by Daylight با پخش یک تریلر جدید به نمایش قابلیت‌های سریع و کشنده Chucky پرداختند.

طرفدارهای بازی چندنفره ترسناک Dead by Daylight به‌زودی می‌توانند کنترل یک شخصیت ترسناک جدید یعنی چاکی را به‌دست بگیرند. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که توسعه‌دهندگان با پخش یک تریلر تازه تلاش دارند تا مهارت‌ها و سرعت عمل این عروسک قاتل را به نمایش بگذارند.

این تریلر نشان می‌دهد که چاکی می‌تواند از جثه کوچک خود برای شکار سریع‌تر قربانی استفاده کند؛ به‌طوری‌که قادر به عبور از زیر موانع و کمین پشت درخت‌ها برای یافتن فرصت مناسب است. این شخصیت در تعقیب‌و‌گریزها بسیار سریع عمل می‌کند و به‌سرعت خود را به قربانی می‌رساند تا او را با ضربات چاقو زخمی کند.

چاکی اولین قاتل بازی با زاویه دید سوم-شخص به‌شمار می‌آید

باتوجه‌به اینکه جثه چاکی برای برداشتن قربانی زخمی و آویزان‌کردن او از قلاب کوچک است، سازندگان یک سایه تاریک را درکنار او احضار می‌کنند تا این وظیفه را انجام دهد. چاکی اولین قاتل بازی Dead by Daylight به‌حساب می‌آید که با زاویه دید سوم-شخص حرکت می‌کند؛ چراکه در صورت مخفی‌شدن در میان علف‌های بلند، میزان دید بازیکن‌ کاهش چشمگیری خواهد داشت.

شرکت بیهیویر اینتراکتیو صداپیشگی چاکی را به براد دوریف سپرده است و جنیفر تیلی صداپیشگی عروسک مونث یعنی تیفانی را بر عهده دارد. چاکی در تاریخ ۷ آذر (۲۸ نوامبر) به بازی Dead by Daylight راه می‌یابد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده