// جمعه, ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰

یوبیسافت پای تبلیغات را به نسخه‌های قدیمی Assassin's Creed باز کرد [به‌روزرسانی: تکذیب شد]

ظاهرا شرکت یوبیسافت در حال آزمایش نمایش تبلیغات درون بازی در نسخه‌های قدیمی مجموعه بازی‌ Assassin's Creed است.

به‌روزرسانی: شرکت یوبی‌سافت با انتشار بیانیه جدیدی برای رسانه The Verge در این‌باره شفاف‌سازی کرد. این ناشر فرانسوی اظهار داشت: «مطلع شدیم که روز گذشته برخی از بازیکن‌‎ها هنگام تجربه برخی از نسخه‌های Assassin’s Creed با تبلیغاتی مواجه شدند. این مشکل ناشی از یک خطای فنی بود که به‌محض اطلاع رفع شد.»


در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا شرکت Ubisoft به نمایش تبلیغات درون بازی در برخی از نسخه‌های قدیمی مجموعه اساسینز کرید نظیر Assasin's Creed Odyssey روی آورده است.

به‌تازگی ویدیوی جدیدی در فضای مجازی پخش شد که نگرانی بسیاری از طرفدارها را به‌دنبال داشت. این ویدیو یکی از بازیکن‌ها را به نمایش در می‌آورد که هنگام مراجعه به نقشه بازی Assasin's Creed Odyssey با اعلامیه حراج جمعه سیاه Assasin's Creed Mirage مواجه می‌شود، اما با بستن آن نقشه بازی نمایان می‌شود.

هنوز مشخص نیست که آیا یوبیسافت به نمایش تبلیغ درون بازی در Odyssey بسنده می‌کند یا پای آن را به بازی‌های دیگری نیز باز خواهد کرد. البته ایده استفاده از تبلیغات در بازی‌های ویدیویی موضوع جدیدی نیست، اما در آثار داستان‌محور موجب قطع ارتباط بازیکن با بازی می‌شود که تأثیر بدی بر تجربه‌ گیمر می‌گذارد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع PSU PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده