نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Life is Strange عملکرد چشم‌گیری در جذب بازیکن داشته است

به‌نظر می‌رسد که پس از گذشت ۸ سال از انتشار Life is Strange هنوز از محبوبیت این بازی کاسته نشده است.

سال ۲۰۱۵ بود که شرکت اسکوئر انیکس اثری با یک داستان فوق‌العاده درگیرکننده تحت عنوان Life is Strange را روانه بازار کرد. اگر شما هم از طرفدارهای این نوع از بازی‌های ویدیویی باشید، احتمالا به یاد دارید که اولین قسمت بازی Life is Strange روی کاراکتری به‌ نام مکس کالفیلد تمرکز داشت؛ دانش‌آموز رشته عکاسی که در یک شهر خیالی تحت عنوان خلیج آرکادیا زندگی‌ می‌کرد. داستان بازی از جایی شروع می‌شد که کالفیلد پس از مشاهده مرگ صمیمی‌ترین دوستش یعنی کلویی پرایس با به‌دست آوردن قدرت برگرداندن زمان برای نجات او تلاش می‌کند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد همچنان گیمرها توجه ویژه‌ای به بازی Life is Strange دارند؛ چراکه تیم سازنده با انتشار آمار و ارقام جدیدی از ثبت یک رکورد تازه در زمینه تعداد بازیکن‌های این بازی پرده برداشته است. شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد که تعداد گیمرهای بازی Life is Strange از مرز ۲۰  میلیون نفر عبور کرده است.

اگر زومجی و اخبار مربوط‌به صنعت بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که اوایل سال گذشته ریمستر این بازی تحت عنوان Life is Strange Remastered Collection برای کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شد.

بازی Life is Strange پس از انتشار به‌خاطر نوع روایت و نویسندگی با تحسین منتقدها و بازیکن‌ها مواجه شد. حال نوبت شما است تا درصورتی‌که فرصت تجربه بازی Life is Strange را داشته‌اید، نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده