نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۰

نسخه بعدی Call of Duty احتمالا Black Ops 6 خواهد بود

شایعاتی از توسعه نسخه ششم بازی‌های Call of Duty: Black Ops به‌گوش می‌رسد که برای عرضه در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 پس از انتشار با انتقادهای شدید بازیکن‌ها و منتقدها مواجه شد،‌ اما ظاهرا اکتیویژن نمی‌خواهد به این مجموعه استراحت بدهد و سال آینده نسخه جدید Black Ops را منتشر حواهد کرد.

رسانه ویندوز سنترال اخیرا با انتشار گزارش جدیدی ادعا کرد که استودیو تری‌آرک در حال توسعه نسخه ششم بازی‌های Call of Duty: Black Ops با اسم رمز Cerberus است. رسانه اینسایدر گیمینگ نیز گزارش داد که این بازی قرار است با نام Call of Duty: Black Ops Gulf War در دسترس بازیکن‌ها قرار بگیرد.

گویا این بازی روی آژانس اطلاعات مرکزی مشهور به سیا تمرکز دارد و پیامدهای اقدامات ایالات متحده آمریکا در پایان دوران جنگ سرد را بررسی می‌کند. بازی Call of Duty: Black Ops Gulf War تلاش خواهد کرد تا روایت متفاوتی از جنگ خلیج فارس را ارائه دهد و به تمام جناح‌هایی خواهد پرداخت که در این جنگ شرکت داشتند.

ظاهرا بازی Call of Duty: Black Ops Gulf War در طول ۴ سال توسعه یافته است

علاوه‌براین رسانه ویندوز سنترال ادعا کرد که این بازی طولانی‌ترین چرخه توسعه را در میان آثار استودیو ترک‌آرک داشته است. این در حالی است که چارلی اینتل گزارش داد که Call of Duty: Black Ops Gulf War در طول چهار سال توسعه پیدا کرده است. باتوجه‌به عملکرد ضعیف Call of Duty: Modern Warfare 3 که طبق گزارش‌ها تنها در ۱۸ ماه ساخته شده است، این قطعا خبر خوبی برای طرفدارهای این مجموعه به‌حساب می‌آید.

در نهایت شایعاتی از ارائه پاداش‌های پیش‌خرید چشم‌گیرتر در نسخه سال ۲۰۲۴ کال آو دیوتی به گوش می‌رسد. این احتمالا شامل دسترسی زودهنگام به حالت‌های مختلفی می‌شود که بسیار زودتر در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده