نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰

توسعه ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time به‌خوبی پیش می‌رود

شرکت بوبیسافت اعلام کرد که توسعه ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time به یک نقطه عطف مهم رسیده است.

در ماه مه سال گذشته شرکت یوبیسافت اعلام کرد که وظیفه توسعه ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time از شعبه‌های بمبئی و پونا گرفته شده و به استودیو یوبیسافت مونترال، سازنده نسخه اصلی، سپرده شده است. پس از آن نیز عرضه این بازی مورد انتظار تا زمانی نامعلوم عقب افتاد و اطلاعات کمی در رابطه با وضعیت توسعه آن منتشر شد. اکنون پس از چند ماه سکوت، یوبی‌سافت  از پیشرفت در ساخت این پروژه خبر داده است.

شرکت بوبیسافت به مناسبت ۲۰امین سالگرد عرضه بازی Prince of Persia: The Sands of Time محصول ۲۰۰۳ با انتشار پست جدیدی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) جزئیاتی از نسخه ریمیک بازی ارائه داد. این ناشر فرانسوی اعلام کرد که مراحل ساخت بازی به‌طور پیوسته پیش می‌رود و این پروژه به‌تازگی به یک نقطه عطف مهم دست پیدا کرده است. در این بیانیه آمده است: «همان‌طور که می‌دانید، تیم پرشور یوبیسافت مونترال داستان افسانه‌ای این بازی را دوباره به تصویر می‌کشد و امروز خوشحالیم که اعلام کنیم پروژه یک نقطه عطف داخلی مهم را گذرانده و توسعه آن در حال پیشرفت است. ما به‌دنبال اشتراک‌گذاری اطلاعات بیشتر در آینده هستیم!»

با اینکه به‌نظر می‌رسد که انتظار برای ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time کمی طولانی‌تر خواهد شد، اما طرفدارها می‌توانند به‌زودی بازی اکشن ماجراجویی Prince of Persia: The Lost Crown را تجربه کنند که در تاریخ ۲۸ دی ۱۴۰۲ (۱۸ ژانویه ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده