نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

ولو تولد ۲۵ سالگی Half-Life را به‌روزرسانی جدیدی جشن گرفت

شرکت Valve به‌مناسبت ۲۵امین سالگرد انتشار Half-Life به‌روزرسانی جدیدی را برای بازی منتشر کرد که محتویات جذابی را به‌همراه می‌آورد.

شرکت Valve به‌روزرسانی جدیدی را به‌مناسبت ۲۵ سالگی Half-Life منتشر کرد و این بازی را تا تاریخ ۲۹ آبان (۲۰ نوامبر) به‌شکل رایگان در دسترس بازیکن‌ها قرار داد. به‌روزرسانی تازه پشتیبانی از استیم دک، پشتیبانی از کنترلر و حتی نسخه دمو Half-Life: Uplink را به‌همراه می‌آورد. علاوه‌براین شرکت ولو یک مستند یک ساعته را نیز پخش کرد که در آن تیم سازنده خاطرات خود از تولید نخستین بازی هف لایف را با طرفدارها به اشتراک می‌گذارند.

از دیگر محتویات به‌روزرسانی ۲۵ سالگی Half-Life می‌توان به چهار نقشه تازه برای حالت Deathmatch با نام‌های Contamination ،Pool_Party ،Disposal و Rocket_Frenzy و سه نقشه Doublecross ،Rust_Mill و Xen_dm برای Half-Life: Further Data CD اشاره کرد. این به‌روزرسانی اسپری‌های جدید، پشتیبانی از رابط برنامه‌نویسی Steam Networking و حتی ویدیو آغازین اصلی شرکت Valve را نیز به بازی اضافه می‌کند.

آپدیت بازی Half-Life بهبودهای دیگری را نیز به‌همراه می‌آورد که از میان آن‌ها می‌توان به بهبود فیزیک پرتاب نارنجک اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به مطالعه یادداشت‌های همراه به‌روزرسانی در منبع خبر بپردازید. باید توجه داشته باشید که این نسخه نهایی است و نسخه اصلی بازی در شاخه بتا Steam_Legacy در دسترس قرار دارد. کسانی که با مادها و سایر ویژگی‌ها با مشکل مواجه می‌شوند، می‌توانند از بیلد اصلی استفاده کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده