نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۲

فعلا منتظر بازی جدید Nier نباشید!

یوسوکه سایتو، تهیه‌کننده مجموعه بازی‌های NieR به‌تازگی تائید کرده است که او و یوکو تارو، کارگردان این سری قصد ساخت بازی جدیدی از آن را دارند.

بازی NieR: Automata به‌راحتی به‌عنوان یکی از بهترین و موفق‌ترین آثار اسکوئر انیکس در سال‌های اخیر شناخته می‌شود، اما ۶ سال پس از انتشار آن، تقریباً هیچ نشانی از دنباله آن نیست و نمی‌دانیم که آیا روزی نسخه بعدی آن ساخته می‌شود یا خیر. بااین‌حال، اکنون به‌نظر می‌رسد سازندگان قصد ساخت بازی جدید سری NieR را دارند.

همان‌طور که توسط منبع ژاپنی با نام 4gamer گزارش شده است، یوسوکه سایتو، تهیه‌کننده سری Nier در مصاحبه جدید خود در رویداد G-STAR 2023 در کره جنوبی گفته است که اگرچه بازی جدیدی از مجموعه NieR هنوز در دست ساخت نیست، اما او و کارگردان سری یوکو تارو قصد دارند تا روزی به توسعه نسخه جدید آن بپردازند.

جالب است که سایتو گفته باتوجه‌به شرایط فعلی، یک بازی جدید از NieR به‌دلیل موارد خاصی که وجود دارد، هنوز وارد فرایند توسعه نشده است، اما تا زمانی‌که یوکو تارو زنده باشد، این کارگردان قصد دارد به کار در این مجموعه ادامه دهد. سایتو همچنین تایید کرده است که در حال حاضر او و تارو در حال همکاری در یک بازی دیگر هستند که امیدوار هستند در سال ۲۰۲۴ بیشتر در مورد آن صحبت کنند.

باتوجه‌به موفقیتی که سری NieR در سال‌های اخیر داشته است، عجیب نیست که در آینده نسخه جدیدی را ببینیم. طبق آماری که در آوریل امسال منتشر شد، بیش از ۵/۷ میلیون واحد از بازی NieR: Automata به فروشگاه‌های سراسر جهان ارسال شده است. همچنین در ماه نوامبر، شرکت اسکوئر انیکس تائید کرد که بیش از ۵/۱ میلیون نسخه از بازی NieR Replicant به فروشگاه‌ها ارسال شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده