نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

تریلر نمرات The Talos Principle 2 تحسین منتقدها از بازی را نشان می‌دهد

شرکت دیوالور دیجیتال تریلر نمرات بازی معمایی اول-شخص The Talos Principle 2 را پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Devolver Digital تریلر نمرات بازی The Talos Principle 2 را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تریلر تحسین منتقدها ار این بازی اول-شخص معمایی را نشان می‌دهد که درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی دنباله بازی تحسین‌شده The Talos Principle است که در سال ۲۰۱۴ روانه بازار شد.

بازی The Talos Principle 2 در آینده‌ای دور جریان دارد و بازیکن‌ها کنترل 1K را در دست می‌گیرند. آن‌ها پس از ملاقات با موجودی مرموز به ابرساختاری مسکوت می‌روند. شما به حل پازل‌های مختلفی می‌پردازید و در محیط‌های زیبا کاوش می‌کنید، اما سؤالات بیشتری در مورد انسانیت، تمدن و زندگی مطرح می‌شوند. این بازی ۱۲ منطقه برای کاوش و بیش از ۱۰۰ پازل برای تکمیل دارد که برای تجربه آن‌ها به حدود ۲۰ تا ۳۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

بازیکن‌ها نیازی به تکمیل همه پازل‌ها نخواهند داشت و درصورتی‌که می‌خواهید روی داستان تمرکز کنید، می‌توانید بعدا برای حل پازل‌ها بازگردید. گیمرها پیش از خریداری نسخه کامل می‌توانند به‌سراغ نسخه دمو The Talos Principle 2 بروند که امکان تجربه بخش‌های اولیه بازی را برای طرفدارها فراهم می‌کند. متأسفانه پیشرفت‌های بازیکن‌ها از نسخه آزمایشی به نسخه کامل منتقل نمی‌شود و در نسخه کامل باید کار را از نقطه اول شروع کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده