// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

پروژه Vanguard استودیو‌ رمدی با رویکرد متفاوت ریبوت می‌شود

شرکت رمدی همزمان با تغییر نام پروژه Vanguard به Kestrel اعلام کرد که به‌جای اثری رایگان قصد ساخت یک بازی پولی با بخش کو-آپ قدرتمند‌ را دارد.

در سال ۲۰۲۱ شرکت Remedy Entertainment از همکاری با شرکت Tencent برای ساخت یک بازی چندنفره رایگان با اسم رمز Vanguard خبر داد. این شرکت در اوایل سال جاری با انتشار اطلاعاتی از وضعیت توسعه بازی گفت که ونگارد هنوز به کار زیادی نیاز دارد. اکنون رمدی اعلام کرد که این بازی با تغییرات قابل‌توجهی مواجه شده است.

ونگارد به اثری پولی تبدیل می‌شود که یک بخش کو-آپ چندنفره قدرتمند خواهد داشت

شرکت رمدی اینترتینمنت اعلام کرد که پروژه ونگارد ریبوت می‌شود و اکنون به‌عنوان یک اثر پولی توسعه خواهد یافت. علاوه‌براین نام رمز بازی از ونگارد به Kestrel تغییر داده شده است. همان‌طور که رمدی اعلام کرد، کسترل «یک بخش کو-آپ چندنفره قدرتمند» خواهد داشت. تنسنت و رمدی دلیل این تغییر رویکرد را «نبود اطمینان کافی در خصوص ساخت یک اثر موفق در بازار متغیر آثار رایگان و ریسک‌های مرتبط با آن» عنوان می‌کنند.

رمدی تأیید کرد که ونگارد به مراحل مفهومی توسعه بازگشته است. «مدیریت اصلی و اعضای منتخب» از گروه توسعه به کار روی پروژه ادامه خواهند داد و بقیه اعضا به پروژه‌های دیگر استودیو اضافه می‌شوند. اکنون این بازی «بیشتر به قدرت اصلی رمدی تکیه می‌کند»؛ درحالی‌که «با ویژگی‌ها و درون‌مایه‌های طراحی‌شده برای ونگارد ساخته می‌شود.»

ترو ویرتالا، مدیرعامل رمدی گفت: «ما قدم‌های بزرگی در راستای توسعه ونگارد رایگان و چندنفره برداشتیم. پس‌ از بررسی‌‌های زیاد به این نتیجه رسیدیم که تغییر رویکرد و تولید بازی حول مهارت اصلی رمدی تصمیم عقلانی‌تری است. ما با همکاری تنسنت در حال ساخت یک بازی با امضای رمدی هستیم که یک تجربه عالی کو-آپ چندنفره را ارائه می‌دهد.»

رمدی جدا از کسترل مشغول ساخت پروژه‌های بزرگی است. این شرکت در حال ساخت دو بسته الحاقی برای بازی Alan Wake 2 است؛ درحالی‌که به‌تازگی از ورود ریمیک‌ بازی‌های مکس پین ۱ و ۲ به مرحله بعدی توسعه خبر داد. اسپین‌-آف چندنفره بازی Control نیز پیشرفت‌هایی داشته، اما نسخه دوم کنترل هنوز در مراحل مفهومی باقی مانده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده