نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۵

ساخت بازی Avatar: Frontiers of Pandora به پایان رسید

شرکت یوبیسافت با انتشار توئیت جدیدی از پایان مراحل توسعه بازی Avatar: Frontiers of Pandora خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت مسیو اینترتینمنت از پایان مراحل توسعه بازی اکشن-ماجراجویی جهان-باز Avatar: Frontiers of Pandora خبر داده است. شرکت یوبیسافت با انتشار توئیت جدیدی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) به پایان مراحل تولید بازی آواتار اشاره کرد و به استودیو سازنده و سایر استودیوهای دخیل در پروژه شامل یوبیسافت تورنتو، یوبیسافت شانگهای، یوبیسافت مون‌پلیه برای این دستاورد تبریک گفت.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora براساس مجموعه فیلم‌های آواتار به کارگردانی جیمز کامرون ساخته شده است. گیمرها در این بازی کنترلر یک Na’vi را در دست می‌گیرند که توسط RDA (یک جناح شیطانی از انسان‌هایی که سیاره را اشغال کردند) بزرگ شده است. آن‌ها پس از ۱۵ سال اقامت در یک مرکز ویژه بیدار می‌شوند، به‌سراغ آشنایی با خاستگاه خود می‌روند، به کاوش در مرز‌های غربی پاندورا می‌پردازند و قبایل سرزمین‌ها را علیه RDA رهبری می‌کنند.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora برخلاف Tom Clancy’s The Division اثری اول-شخص است که گزینه‌های حرکتی گسترده، سلاح‌های گرم متنوع و امکان پرواز با حیواناتی نظیر Ikran را در اختیار می‌گذارد. این بازی از چندین ویژگی انحصاری PS5 نظیر قابلیت‌های دوال‌سنس و صدای سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند. بازی آواتار در تاریخ ۱۶ آذر (۷ دسامبر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده