نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۲

بازی‌های مستقل آینده سوییچ فردا معرفی می‌شوند

نینتندو به‌صورت رسمی از زمان دقیق برگزاری رویداد جدید Indie World پرده‌برداری کرده است.

درکنار موفقیت بازی‌های بزرگ کنسول نینتندو سوییچ، آثار مستقل آن نیز میان کاربران این کنسول هیبریدی از محبوبیت بالایی برخوردار است. نینتندو نیز به همین منظور همواره جهت معرفی و نمایش بازی‌های مستقل سوییچ رویدادهایی تحت عنوان Indie World برگزار می‌کند.

حال در جدیدترین اخبار بازی ساعاتی پیش این غول صنعت بازی‌های ویدیویی به‌صورت رسمی از جدیدترین رویداد Indie World خود پرده‌برداری کرد. براساس اطلاعات منتشر شده قرار است رویداد Indie World در تاریخ سه‌شنبه ۲۳ آبان‌ماه (۱۴ نوامبر) راس ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت ایران پخش شود. باتوجه‌به اطلاعات در دسترس این رویداد حدود ۲۰ دقیقه به طول می‌انجامد.

باتوجه‌به اینکه شایعات زیادی مبنی‌بر احتمال عرضه بازی Outer Wilds روی نینتندو سوییچ در آینده نزدیک شنیده می‌شود، بسیاری اعتقاد دارند نینتندو در این رویداد با نمایشی از این بازی، تاریخ عرضه آن را اعلام خواهد کرد. یکی دیگر از بازی‌های مورد انتظار صنعت بازی‌های ویدیویی بازی Hollow Knight: Silksong است؛ اثری که در ابتدا قرار بود در نیمه اول سال ۲۰۲۳ روانه بازار شود، اما با تأخیر مواجه شد.

حال تنها کمتر از ۲۴ ساعت باید منتظر ماند و دید نینتندو در رویداد Indie World جدید قرار است چه آثاری را برای کاربران سوییچ نمایش دهد. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این خصوص را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده