نویسنده: عرفان بدری
// جمعه, ۱۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۱

لغو ساخت Call of Duty: Advanced Warfare 2 به‌خاطر توسعه مدرن وارفر ۳

طبق گزارشی جدید، استودیوی اسلج‌همر گیمز در ابتدا می‌خواست دنباله Call of Duty: Advanced Warfare را بسازد، اما به‌خاطر Modern Warfare 3 توسعه این بازی لغو شد.

درحالی‌که بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 تا به الان عملکردی ناامیدکننده داشته است، اخیرا اطلاعات بیشتری از آن فاش شده است که اوضاع بد توسعه آن خبر می‌دهد. کمپین داستانی این بازی به‌خاطر کوتاه بودن، مشکلات داستانی و ایراداتی که در مأموریت‌ها دارد، با واکنش‌های ضعیفی روبه‌رو شد، اما گزارش شده که دلیل ضعف‌های این کمپین به‌خاطر مدت زمان کم توسعه آن بوده است. استودیوی اسلج‌همر گیمز این بخش داستانی را تنها در عرض ۱۶ ماه ساخته است.

اکنون فاش شده است که استودیوی اسلج‌همر گیمز در ابتدا برنامه‌های بسیار متفاوتی برای پروژه جدید خود داشت. طبق این اطلاعات، پس از انتشار بازی Call of Duty: Vanguard در سال ۲۰۲۱، این تیم ساخت پروژه‌ای با نام رمزی Anvil را آغاز کرد که قرار بود دنباله‌ای برای بازی Call of Duty: Advanced Warfare محصول سال ۲۰۱۴ باشد. استودیوی اسلج‌همر گیمز حتی مقدار توسعه این پروژه را پیش برد، اما در ادامه شرکت اکتیویژن ساخت آن را متوقف کرد و پروژه جدیدی به آن‌ها سپرد.

اکتیويژن تیم اسلج‌همر گیمز را مجبور به ساخت Call of Duty: Modern Warfare 3 کرد، پروژه‌ای که در ابتدا قرار بود بسته الحاقی Modern Warfare 2 باشد، اما به دنباله آن تبدیل شد و استودیوی اسلج‌همر گیمز نیز با یک برنامه فشرده که شامل کار تا دیرهنگام و در ایام تعطیلات می‌شد، توانست در کمتر از یک سال و نیم توسعه آن را به پایان برساند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

جالب است بدانید که اسلج‌همر گیمز از مدت‌ها پیش قصد داشت دنباله‌ای برای Call of Duty: Advanced Warfare بسازد، در حقیقت این استودیو می‌خواست به‌جای Call of Duty: WW2 به سراغ توسعه این دنباله برود. هنوز مشخص نیست که آیا باید در آینده منتظر ساخته شدن Call of Duty: Advanced Warfare 2 باشیم یا اینکه توسعه آن برای همیشه لغو شده است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در حال حاضر برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری اس | ایکس باکس سری ایکس در دسترس است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده