نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰

تمرکز تریلر گیم پلی Alone in the Dark بر کاوش و مبارزات

شرکت THQ Nordic و استودیو Pieces Interactive تریلر گیم‌پلی جدیدی از ریبوت بازی Alone in the Dark را پخش کردند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت THQ Nordic و استودیو Pieces Interactive تریلر کاملا جدیدی از بازی ترسناک بقامحور Alone in the Dark را با طرفدارها به اشتراک گذاشتند. این تریلر نگاهی اجمالی به گیم‌پلی بازی دارد و کاراکترهای ادوارد کارنبی و امیلی هارتوود را مشغول کاوش در شهر دلهره‌آوری نشان می‌دهد که در تاریکی فرو رفته است. در این تریلر گیم‌پلی اکتشاف، مخفی‌کاری و مبارزه با دشمنان نیز به نمایش در می‌آید.

دانلود ویدیو از آپارات

در بازی Alone in the Dark اکتشاف نقش حیاتی دارد و همان‌طور که در این تریلر نشان داده می‌شود، قهرمان داستان به‌منظور اجتناب از خیابانی مملو از وحشت به‌سراغ مسیرهای جایگزین می‌رود. وقایع این بازی در دهه ۱۹۲۰ رخ می‌دهد که کارآگاه ادوارد کارنبی تلاش می‌کند تا عموی گم‌شده امیلی هارتوود را پیدا کند. این دو به عمارت Derceto می‌روند، اما ناگهان سروکله هیولاهایی پیدا می‌شود که بازیکن‌ها را مجبور به مبارزه با مهمات محدودشان می‌کنند.

کاراکترهای ادوارد کارنبی و امیلی هارتوود با صداپیشگی دیوید هاربر و جودی کومر، هر دو قابل تجربه خواهند بود و هر یک دیدگاه منحصربه‌فردی به دستان دارند. شخصیت‌های بازی واکنش‌های متفاوتی را به هر یک از قهرمانان نشان می‌دهند که ارزش تکرار را بالا می‌برد. این بازی در تاریخ ۲۶ دی ۱۴۰۲ (۱۶ ژانویه ۲۰۲۴) با برچسب قیمتی ۵۹.۹۹ دلار برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده