نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

فعلا منتظر نینتندو سوییچ ۲ نباشید

شونتارو فوروکاوا، مدیر نینتندو ساعاتی پیش تمام شایعات پیرامون کنسول نینتندو سوییچ ۲ را تکذیب کرد.

از زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ حدود ۶ سال می‌گذرد. باتوجه‌به موفقیت این کنسول، بسیاری از طرفدارها منتظر معرفی نسخه جدیدی از این کنسول هیبریدی محبوب از جانب نینتندو هستند.

اگر وب‌سایت زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که در گذشته شایعاتی از نمایش نینتندو سوییچ ۲ پشت درهای بسته در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۳ و ارسال کیت توسعه این کنسول برای بازی‌سازها منتشر شده بود؛ شایعاتی که اکنون رئیس شرکت نینتندو صحت آن‌ها را تکذیب کرده است.

مدیر نینتندو آب پاکی را روی دست طرفدارها ریخت و شایعات پیرامون نینتندو سوییچ ۲ را تکذیب کرد

ساعاتی پیش شونتارو فوروکاوا، مدیر نینتندو آب پاکی را روی دست طرفدارها ریخت و به‌صورت رسمی تمام شایعات پیرامون کنسول نینتندو سوییچ ۲ را تکذیب کرد: «شایعات زیادی در فضای اینترنت پخش می‌شوند که صحت آن‌ها مورد تایید ما نیست.»

یکی از آخرین شایعاتی که در این‌باره مطرح شد، استفاده از دو صفحه‌نمایش در نینتندو سوییچ ۲ بود؛ اتفاقی مشابه با کنسول خاطره‌انگیر 3DS. بنابر صحبت‌های شونتارو فوروکاوا، طرفداران نباید منتظر چنین اتفاقی در کنسول بعدی نینتندو باشند.

با اینکه عمر نینتندو سوییچ تقریبا روبه اتمام است، اما روز گذشته نینتندو در گزارش مالی خود از عملکرد مثبت این کنسول خبر داد. براساس آمارهای انتشاریافته، تا امروز نینتندو سوییچ بیش از ۱۳۲ میلیون دستگاه فروش داشته است.

حال شما هم اگر از طرفداران شرکت نینتندو و کنسول سوییچ هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در مورد جانشین نینتندو سوییچ را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده