// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۳

سه‌گانه Worldsoul Saga پایان بازی World of Warcraft نخواهد بود

بازی World of Warcraft بعد از پایان Worldsoul Saga همچنان بسته‌های الحاقی دیگری را دریافت خواهد کرد.

بازی World of Warcraft در ماه نوامبر سال بعد ۲۰ سالگی‌اش را جشن خواهد گرفت و شرکت بلیزارد اینترتینمنت قصد دارد پشتیبانی از این بازی MMORPG را همچنان ادامه دهد.

سازنده بازی به‌تازگی در مراسم BlizzCon اعلام کرد که Worldsoul Saga‌ (که شامل سه بسته‌الحاقی با نام‌های The War Within ،Midnight و The Last Titan می‌شود) قرار است آرک داستانی مهمی باشد اما پایان همه‌چیز نیست. جان هایت، مدیرکل سری بازی World of Warcraft، طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که محتوای Worldsoul Saga به‌عنوان یک نتیجه‌ برای آرک داستان در حال روایت به‌شمار می‌رود و این پایان دنیای World of Warcraft نخواهد بود چرا که بلیزارد قصد دارد پس از این سه‌گانه، بسته‌های الحاقی دیگری را برای بازی منتشر کند.

او همچنین در مورد چگونگی شکل‌گیری ایده این محتوا و دلیل سه‌گانه بودن آن به‌جای یک بسته‌الحاقی صحبت کرد: «کریس متزن، مدیر نوآوری در بلیزارد و گروه داستان بازی ایده‌ی خارق‌العاده‌ای داشتند و همه‌چیز در نزدیکی سالگرد ۲۰ سالگی بازی تکامل یافت. ما چه داستانی را می‌توانیم بگوییم که ارزش این ۲۰ سال فعالیت را داشته باشد؟ امکان نداشت این داستان در یک بسته‌الحاقی جای بگیرد. ایده‌ی انجام آن به‌صورت یک سه‌گانه مطرح شد چراکه باعث ایجاد یک درگیری، یک راه‌حل، یک ورق‌برگشتن و یک نتیجه‌ی بهتر در آخر می‌شد.»

سه‌گانه Worldsoul Saga با بسته‌الحاقی The War Within آغاز می‌شود که تا سال آینده در دسترس عموم قرار می‌گیرد. همچنین همزمان با صحبت‌هایی در بلیزارد پیرامون انتشار نسخه کنسولی ورلد آو وارکرفت، در سال ۲۰۲۴ شاهد عرضه بازی World of Warcraft: Cataclysm Classic خواهیم بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده