نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰

ادامه فروش قدرتمند The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

نینتندو در گزارش مالی اخیر خود از عملکرد چشم‌گیر بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در زمینه فروش خبر داد.

پس از موفقیت بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild که در سال ۲۰۱۷ همزمان با عرضه کنسول نینتندو سوییچ روانه بازار شد، بسیاری از طرفدارها منتظر دنباله آن بودند. اگر وب‌سایت زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که شرکت Nintendo در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۱۲ مه ۲۰۲۳) به‌صورت رسمی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را در اختیار کاربران کنسول نینتندو سوییچ قرار داد.

شرکت نینتندو ساعاتی پیش آمار جدیدی از میزان فروش محصولات خود را به اشتراک گذاشت. براساس این اطلاعات به‌نظر می‌رسد که بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom پس از گذشت حدود ۶ ماه از زمان عرضه توانسته موفقیت نسخه اول را تکرار کند. درحالی‌که این بازی تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ موفق به فروش ۱۸.۵ میلیون نسخه شده بود، تا به این لحظه به رکورد فروش ۱۹.۵ میلیون نسخه دست یافته است.

البته باید توجه داشته باشید که عملکرد این نسخه هنوز با بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild قابل مقایسه نیست؛ چراکه بازی برث آو د وایلد تا به امروز ۳۱.۱۵ میلیون نسخه فروش داشته است.

حال باید منتظر ماند و دید که بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom باتوجه‌به نظرات و واکنش‌های مثبت منتقدها و گیمرها چه زمانی می‌تواند نسخه قبلی خود را در زمینه فروش پشت‌ سر بگذارد. اگر شما هم این بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود درخصوص آن را با ما نیز در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده