// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

معرفی ۳ بسته الحاقی بعدی بازی World of Warcraft

سه بسته الحاقی بعدی بازی World of Warcraft معرفی شدند که یکی از آن‌ها با نام The War Within در سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد.

همزمان با معرفی سه بسته الحاقی بعدی بازی World of Warcraft، برنامه عرضه بسته‌های الحاقی این اثر دچار تغییرات اساسی شد که این موضوع می‌تواند حاکی از انتشار سالانه محتوا باشد. شرکت بلیزارد این برنامه را Worldsoul Saga می‌نامد و شامل سه بسته الحاقی می‌شود که یک داستان خارق‌العاده را روایت می‌کنند.

کریس متزن، یکی از خالقان سری ورلد آو وارکرفت، طی مراسم بلیزکان ۲۰۲۳ از اولین بسته الحاقی بازی با نام The War Within رونمایی کرد. هنوز تاریخ عرضه دو بسته الحاقی دیگر یعنی The Last Titan و Midnight مشخص نیست. در میدنایت بازیکن‌ها به منطقه کلاس Blood Elfها یعنی Quel'Thalas بازمی‌گردند تا باری دیگر با یک هجوم Void مبارزه کنند. بسته The Last Titan نیز آن‌ها را به نسخه جدیدی از قاره Northend می‌برد؛ قاره‌ای که به‌عنوان بخشی از بسته الحاقی Wrath of the Lich King محصول ۲۰۰۸ معرفی شد. کریس متزن اشاره کرد که بازیکن‌ها از دسیسه‌ای پرده برمی‌دارند که‌ «تمام دانش آن‌ها از تایتان‌ها، قصدشان و ذات خود Azeroth را به چالش می‌کشد.»

تریلر معرفی بسته الحاقی The War Within بازی World of Warcraft اندوین، رهبر الاینس را در حال پرسه‌زدن در بیابان نشان می‌دهد که با ترال رهبر جنگی Horde روبه‌رو می‌شود. هر دو آن‌ها رویایی در مورد دست‌درازی یک تاریکی به روح آزراس در اعماق زمین را داشتند که به هدف‌گرفتن شمشیر سارگراس به‌سوی کسی اشاره می‌کند.

در بسته الحاقی The War Within بازیکن‌ها به اعماق زمین می‌روند و می‌توانند نژاد جدیدی را به تیم خود اضافه کنند. بازیکن‌ها باید انتظار محتوای گروهی «کوچک» Delves (که در آن بازیکن‌‌ها درکنار هم به جوایز می‌رسند) و یک قابلیت تازه با نام Warbands (که به شخصیت‌های یک حساب کاربری اجازه انتقال آیتم‌ها، سطح‌ها، بانک‌ها و غیره را می‌دهد) را نیز داشته باشند. کلاس‌های بازی ورلد آو وارکرفت نیز به مهارت‌های جدیدی تجهیز می‌شوند و بلیزارد اینترتینمنت می‌گوید که بازیکن‌ها می‌توانند به‌عنوان Dark Ranger یا Farseer به بازی ادامه دهند.

کریس متزن در جریان رویداد BlizzCon 2023 اعلام کرد: «بسته‌های الحاقی جدید در سال‌های بعدی عرضه می‌شوند و بلیزارد در تلاش است تا راه‌های جدیدی را برای انتشار محتوا امتحان کند که آن‌ها زودتر از قبل در دسترس قرار بگیرند. ما نمی‌توانیم جزئیات بیشتری را در بلیزکان در اختیار شما بگذاریم و از این بابت عذرخواهی می‌کنم. بااین‌حال گوش به زنگ باشید؛ چراکه اطمینان می‌دهم ما برای آینده برنامه داریم. همچنین آخرین چیزی که می‌خواهیم، این است که نوه‌های شما ماوس و کیبورد را در دست بگیرند تا بتوانند به همه‌چیز پی ببرند.»

دانلود از آپارات

علاوه‌براین شرکت Blizzard Entertainment در جریان بلیزکان ۲۰۲۳ فصل جدید Season of Discovery و بسته الحاقی Cataclysm را برای بازی World of Warcraft Classic معرفی کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده