نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

رونمایی از بسته Cataclysm بازی World of Warcraft Classic

شرکت بلیزارد اینترتینمنت در رویداد بلیزکان ۲۰۲۳ از بسته الحاقی Cataclysm بازی World of Warcraft Classic رونمایی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت بلیزارد اینترتینمنت در رویداد بلیزکان ۲۰۲۳ از بسته الحاقی تحول‌آفرین Cataclysm بازی World of Warcraft Classic رونمایی کرده است. این بسته الحاقی که با پخش تریلر جدیدی معرفی شد، چشم‌انداز دو قاره اصلی بازی را تغییر خواهد داد و داستان‌های کاملا جدیدی را به‌همراه می‌آورد.

این تریلر برخی از مهم‌ترین بخش‌های بسته الحاقی Cataclysm ازجمله Raidها و سیاه‌چال‌های متعدد را نشان می‌دهد و با نمایش دث‌وینگ، یکی از آنتاگونیست‌های اصلی مجموعه درکنار دروازه‌های شهر Stormwind به اوج می‌رسد. این بسته امکان ارتقا کاراکترها به سطح ۸۵ را فراهم می‌کند، دو نژاد گابلین و ورگن را به‌همراه می‌آورد و شامل مناطق اصلاح‌شده، سیستم Transmogrification، سیاه‌چال‌های تازه و درخت مهارت بازسازی‌شده است.

بسته الحاقی Cataclysm بازی World of Warcraft Classic شامل ویژگی‌های مدرن‌تری ازجمله سیستم جدیدی جهت یافتن تیم برای سیاه‌چاله (Dungeon Group Finder)، مرکب‌ها، Petها و Transmog و یک Auction House ساده خواهد بود. شرکت بلیزارد این بسته الحاقی را در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده