// شنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۶

فیل اسپنسر: ایکس باکس باعث رشد بیش‌تر بلیزارد می‌شود

فیل اسپنسر در بلیزکان به طرفداران وعده داد که هرآن‌چیزی‌ را که باعث خاص بودن بلیزارد می‌شود بهبود خواهد بخشید.

فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی مایکروسافت در مراسم Blizzcon روز جمعه حضور یافت و به سوالات طرفداران بعد از تکمیل شدن قرارداد ۶۹ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد پاسخ داد. اسپنسر با سخنرانی در شروع مراسم اعلام کرد که مایکروسافت برای ادامه مسیر بلیزارد به آن قدرت می‌بخشد:

«این اولین مراسم بلیزکانی است که در آن حضور دارم و احساس کردن انرژی اینجا خارق‌العاده‌ست. بلیزارد در صنعت بازی‌های ویدیویی و همچنین برای من جایگاه ویژه‌ای دارد؛ این شرکت در تاریخ صنعت پرچم‌دار بوده و کارهای زیادی انجام داده است و همچمنین شما طرفدارانی که امروز در اینجا حضور دارید بخشی از آن ماجراجویی محسوب می‌شوید.»

«سری بازی دیابلو سبک اکشن نقش‌آفرینی را به جلو سوق داد، استارکرفت بنیان چیزی که eSport می‌توانست به آن تبدیل شود را ساخت و استارکرفت ۲ یک عامل اصلی برای بازی‌های ویدیویی به‌عنوان سرگرمی زنده بود. World of Warcraft نه‌تنها باعث تغییر شیوه همراهی افراد با بازی‌ها شد بلکه مخاطبان بسیاری را با مقوله بازی‌های آنلاین آشنا کرد و اورواچ علاوه‌بر بازنگری در گیم‌پلی، باعث تغییر در احتمال ارائه شوترهای بر پایه کلاس‌ها شد. تاثیر بلیزارد در همه‌جا قابل رویت است و به‌دلیل میراث و عملکرد انقلابی‌اش در این صنعت بسیار ویژه‌ است.»

دشمن اصلی بازی دیابلو 4

او در مورد آینده این شرکت گفت: «تعهد ما در ایکس باکس این است که بازی‌های بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار دهیم و اکنون که بلیزارد بخشی از ایکس باکس است، ما جوهر آن‌چیزی‌ را که باعث خاص بودن بلیزارد شده است پرورش خواهیم داد. ما قرار است که به همکاران جدیدمان با فرهنگ اعتماد و همکاری قدرت بدهیم تا بتوانند در مسیری که درآن بهترین هستند یعنی دوباره تعریف‌کردن سبک‌های موجود، ساخت تجربه‌های جدید و همگام کردن بازیکنان از سرزمین Azeroth گرفته تا زمین در آینده نزدیک قدم بردارند. باعث افتخار است که به گروه‌های بلیزارد برای پیوستن به ایکس باکس خوش‌آمد بگویم و مفتخرم که می‌توانم اینجا در بلیزکان به شما خوش‌آمد بگویم و اعلام کنم که آینده‌ی بلیزارد روشن‌تر از همیشه است.»

قرارداد ۶۹ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد به‌تازگی تکمیل شد و ایکس باکس مالک سری‌ بازی‌های بزرگی مثل کالاف دیوتی، وارکرفت، دیابلو، گیتار هیرو، اورواچ، کرش بندیکوت و بسیاری دیگر شد. فیل اسپنسر در مورد اضافه شدن مجموعه بازی‌های جدید به ایکس باکس گفت: «تعداد سری بازی‌هایی که در دست داریم بسیار الهام‌بخش است. من فکر می‌کنم که ما نگهبان خوبی برای محتوای در دستمان هستیم؛ این‌‌ها خاطرات مردم مختلف از پلتفرم‌های گوناگون طی دهه‌های گذشته است.»


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده