نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰

رونمایی از قهرمان جدید اورواچ ۲ با نام مائوگا

شرکت بلیزارد اینترتینمنت در رویداد بلیزکان ۲۰۲۳ از قهرمان جدیدی با نام مائوگا برای بازی Overwatch 2 رونمایی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Blizzard Entertainment با پخش یک تریلر در جریان رویداد BlizzCon 2023 از کاراکتر قابل تجربه جدیدی برای بازی Overwatch 2 رونمایی کرده است. این قهرمان بشاش و درعین‌حال مخرب که مائوگا نام دارد، تقریبا تا یک ماه دیگر در دسترس بازیکن‌های اورواچ ۲ قرار می‌گیرد.

کاراکتر Mauga به دو مسلسل مجهز شده است که یکی از آن‌ها را Cha-Cha و دیگری را Gunny می‌نامد. این قهرمان در زمره هیروهای تانک قرار می‌گیرد و با آغاز فصل ۸ اورواچ ۲ در تاریخ ۱۴ آذر (۵ دسامبر) از راه می‌رسد. البته پیش از آن بازیکن‌ها می‌توانند این قهرمان را برای مدت کوتاهی به‌شکل رایگان تا ۱۴ آبان (۵ نوامبر) تجربه کنند.

شرکت بلیزارد اینترتینمنت درکنار قهرمان تازه و فصل ۸ اورواچ ۲ از محتواهای سال ۲۰۲۴ بازی نیز رونمایی به‌عمل آورد که شامل یک نقشه، یک حالت، دو قهرمان و موارد جدید دیگری است. بازی Overwatch 2 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است. شما می‌توانید تریلر معرفی مائوگا را در کانال یوتیوب اورواچ تماشا کنید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده