نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

رونمایی از بسته الحاقی Vessel of Hatred دیابلو ۴

شرکت بلیزارد اینترتینمنت در جریان رویداد بلیزکان ۲۰۲۳ با پخش تریلر جدیدی از بسته الحاقی Vessel of Hatred بازی Diablo 4 رونمایی کرد.

شرکت Blizzard Entertainment تاکنون چندین بار تأکید کرده است که نقشه‌های بزرگی برای انتشار محتوای پس از عرضه بازی Diablo 4 دارد. بلیزارد برای انتشار بسته‌های الحاقی دیابلو ۴ به‌شکل سالانه برنامه دارد و در ابتدای سال جاری تأیید کرد که روی دو بسته الحاقی کار می‌کند. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت بلیزارد اینترتینمنت در جریان رویداد BlizzCon 2023 نخستین بسته الحاقی بازی را معرفی کرده است.

شرکت Blizzard با پخش تریلر جدیدی از اولین بسته الحاقی بازی Diablo 4 با نام Vessel of Hatred رونمایی کرد؛ محتوای جدیدی که خصوصا طرفدارهای دیابلو ۲ به‌هیچ‌عنوان نباید از دست بدهند. این بسته گیمرها را به جنگل‌های توراجان بازمی‌گرداند و در مرکز حوادث به ماجراهای مفیستو، یکی از ۳ شیطان بزرگ مجموعه (Prime Evils) می‌پردازد. داده‌کاوها اخیرا با کاوش در فایل‌های بیلد آلفای نسخه ۲.۰ دیابلو ۴ این اطلاعات را فاش کرده بودند.

شرکت بلیزارد در جریان رویداد بلیزکان ۲۰۲۳ تأیید کرد که بسته الحاقی Vessel of Hatred کلاس جدیدی را به‌همراه می‌آورد. با اینکه جزئیات زیادی از این کلاس در دست نیست، اما توسعه‌دهندگان می‌گویند که این کلاس تفاوت زیادی با کلاس‌‌های قبلی دیابلو ۴ دارد. این بسته الحاقی در اواخر سال ۲۰۲۴ در دسترس کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده