نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

پایان پشتیبانی یوبیسافت از بازی Far Cry 6

با اینکه دیگر محتوای جدیدی برای Far Cry 6 منتشر نمی‌شود، اما سرورهای بازی از دسترس خارج نخواهند شد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که پشتیبانی از بازی Far Cry 6 به پایان رسیده است. شرکت یوبیسافت اعلام کرد که دیگر هیچ به‌روزرسانی جدیدی برای این بازی شوتر اول-شخص جهان‌باز منتشر نخواهد کرد. این ناشر فرانسوی با انتشار پست جدیدی در شبکه اجتماعی ایکس گفت که خدمات آنلاین فار کرای ۶ به کار خود ادامه می‌دهند.

تصمیم پایان پشتیبانی از Far Cry 6 احتمالا به این دلیل گرفته شده است که استودیوهای مشغول به کار روی این بازی بتوانند به‌شکل تمام وقت روی نسخه بعدی مجموعه کار کنند. شایعات نشان می‌دهد که یوبیسافت درحال‌حاضر روی دو نسخه از فار کرای کار می‌کند که یکی دنباله اصلی و دیگری یک بازی اسپین-آف مولتی‌پلیر مبتنی‌بر استخراج است.

در گذشته تام هندرسون ادعا کرد که ویژگی بارز Far Cry 7 داستان غیرخطی بازی خواهد بود. ظاهرا گیمرها در این بازی باید برای نجات اعضای خانواده خود از دست یک گروه مخفی با نام Sons of Truth (فرزندان حقیقت) تلاش کنند. شایعات حاکی از آن است که بازیکن‌ها آزادی عمل کاملی برای انجام مأموریت‌ها به ترتیب دلخواه خواهند داشت.

بازی Far Cry 7 ظاهرا برای انتشار در پاییز ۲۰۲۵ در نظر گرفته شده است؛ بنابراین هنوز حدود ۲ سال دیگر به عرضه این نسخه باقی مانده است و نباید به این زودی‌ها منتظر انتشار جزئیات بیشتری از آن بود. فار کرای ۶ در پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده