// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۱

بازگشت نقشه‌های مدرن وارفر ۲ در بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

شرکت اکتیویژن قصد دارد برخی از نقشه‌های بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare 2 را برای Modern Warfare 3 هم عرضه کند.

با اعلام شرکت اکتیویژن، آنها قصد دارند چند نقشه بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را که سال گذشته عرضه شد، برای نسخه جدید این سری هم عرضه کنند. همچنین مدرن وارفر ۳ شامل تمامی ۱۶ نقشه زمان عرضه Modern Warfare 2 سال ۲۰۰۹ هم می‌شود. بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در جریان لایو سیزن‌های خود ۱۲ نقشه ۶ دربرابر ۶ جدید خواهد داشت که اولین مورد آن همزمان با فصل اول در دسامبر عرضه خواهد شد.

اکنون مشخص شده است چند نقشه Modern Warfare 2 سال ۲۰۲۲ هم به نسخه جدید سری اضافه خواهند شد. در جریان لایو سیزن‌ها، این نقشه‌ها به تدریج اضافه می‌شوند و قابل بازی خواهند بود. سه نقشه اول شامل فارم ۱۸، مرکادو و Shoot House کمی پس از عرضه در یک پلی‌لیست مخصوص قابل تجربه هستند. این نقشه‌ها از نظر گرافیکی مشابه MW 2 هستند و از حالت‌های جدید مدرن وارفر ۳ مثل Cutthroat پشتیبانی نخواهند کرد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 روز ۱۹ آبان (۱۰ نوامبر) عرضه خواهد شد و دنباله مستقیم مدرن وارفر ۲ است. روند توسعه بازی برعهده اسلج‌همر با همکاری اینفینیتی وارد است و کار ساخت بخش زامبی به تری‌آرک سپرده شده است. افرادی‌که این بازی را پیش-خرید کرده‌اند، می‌توانند از امروز کمپین آن را تجربه کنند. در دیگر اخبار سری کالاف دیوتی، راب کوستیچ، رئیس اکتیویژن گفته بود برنامه‌های شرکت برای سری تا سال ۲۰۲۷ برنامه‌ریزی شده است و سه هزار سازنده در حال روی این مجموعه هستند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده