نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰

عملکرد درخشان EA Sports FC 24 در جذب بازیکن

آمار جدیدی از تعداد بازیکن‌های بازی EA Sports FC 24 منتشر شد که از موفقیت این برند فوتبالی جدید الکترونیک آرتز خبر می‌دهد.

پس از حدود ۳۰ سال، همکاری فیفا و شرکت الکترونیک آرتز برای ساخت سری بازی‌های FIFA به پایان رسید و اکنون EA Sports FC جایگزین این مجموعه شده است. اولین نسخه از برند فوتبالی جدید الکترونیک آرتز مدتی پیش عرضه شد و اکنون آماری از تعداد بازیکن‌های آن به دست‌مان رسیده است.

شرکت الکترونیک آرتز به‌تازگی جدیدترین گزارش مالی خود را منتشر کرد و از آغاز موفقیت‌آمیز برند EA Sports FC خبر داد. این‌طور که در گزارش آمده است، بازی EA Sports FC توانسته تا در چهار هفته اول انتشار خود بیشتر از ۱۴.۵ میلیون بازیکن را به خود جذب کند. الکترونیک آرتز در مجموع میزان فروش این بازی را قوی می‌داند و می‌گوید بازی FIFA 23 نیز در ماه‌های قبل فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است.

باتوجه‌به اینکه اکنون این شرکت مجبور نیست برای داشتن نام FIFA، پولی را به فیفا بپردازد، توانسته تا به ازای هر سهم خود ۲۵ سنت سود اضافه شناسایی کند.

 اندرو ویلسون، مدیر اجرایی الکترونیک آرتز درباره موفقیت EA Sports FC 24 گفت: «شروع به‌کار موفقیت‌آمیز EA Sports FC نشان‌دهنده یک دستاورد بزرگ است. ما یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌ها در جهان را بازسازی کردیم و آن را گسترش دادیم و استانداردهایی جدیدی در اعتبار، نوآوری و تعاملات اجتماعی تعیین کردیم. استقبال هواداران از FC فوق‌العاده بود و جامعه جهانی فوتبال پررونق فعلی ما را گسترش داده است.»

شرکت الکترونیک آرتز درکنار انتشار بازی EA Sports FC 24 برای کامپیوتر و کنسول‌ها، بازی FC Mobile‌ را در دسترس کاربرهای موبایل قرار داد که در روز اول عرضه توانست آمار دو میلیون نصب را ثبت کند. همچنین این آمار در ده روز اول انتشار بازی به ۱۱ میلیون نصب افزایش پیدا کرد.

بازی EA Sports FC 24 هم‌اکنون در پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتدو سوییچ قابل تجربه است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده