نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰

احتمال وقوع حوادث بخش‌های مدرن Assassin’s Creed Codename Red در آینده

طبق اطلاعات لورفته، احتمالا بخش‌های مدرن بازی Assassin’s Creed Codename Red در آینده‌ای دور جریان داشته باشند.

بخش‌های دوران مدرن سری بازی‌های Assassin’s Creed جزو کلیدی‌ترین بخش‌های هر نسخه این مجموعه به‌حساب می‌آیند که البته معمولا بازیکن‌ها به‌دلیل پیچیدگی بیش از حد یا عدم درگیرکنندگی، چندان آن را دوست ندارند و این بخش هیچ‌وقت به اندازه زمانی‌که در اساسینز کرید به گذشته سفر می‌کنیم، موفق نبوده است. بنابراین به‌نظر می‌رسد یوبیسافت ایده‌های جالبی برای دوران مدرن نسخه جدید Assassin’s Creed دارد.

تام هندرسون از رسانه Insider Gaming اخیرا ادعا کرد که بخش‌های دوران مدرن نسخه بعدی Assassin’s Creed (که فعلا آن را با نام Codename Red می‌شناسیم) قرار است در آینده‌ای دور جریان داشته باشد. ظاهرا بخش‌های مدرن این بازی در دهه آخر قرن بیست‌ویکم، یعنی بین سال‌های ۲۰۹۰ تا ۲۰۹۹ اتفاق می‌افتد و شخصیت‌های کاملا جدیدی در آن حضور خواهند داشت. این بازی قرار است طرفدارها را به سفری درون ژاپن فئودال ببرد.

جالب اینکه اخیرا ویدیویی پخش شد که باعث می‌شود طرفداران فکر کنند بازی Assassin’s Creed Codename Hexe احتمالا پس از Codename Red به آینده دورتری خواهد رفت. به‌تازگی یک ویدیو از صحنه پس از تیتراژ Assassin’s Creed Mirage که البته با داده‌کاوی به‌دست آمده بود و در نسخه نهایی بازی مورد استفاده قرار نگرفت، در یوتیوب به اشتراک گذاشته شد. در این ویدیو به رویدادی به نام «تغییر بزرگ» اشاره و همچنین از قرن بیست‌ویکم به‌عنوان تاریخ باستان یاد می‌شود. همین موضوع باعث شده است تا عده‌ای حدس بزنند که قرار است بخش‌های مدرن Codename Hexe در آینده‌ای بسیار دورتر اتفاق بیفتد.

طبق شایعات، بازی Assassin’s Creed Codename Red در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد و شخصیت‌های اصلی آن یک سامورایی و یک شینوبی خواهند بود. تا آن زمان می‌توانید بازی Assassin’s Creed Mirage را تجربه کنید که برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده