نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۴

بسته الحاقی God of War Ragnarok احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود

طبق گزارش‌ها، احتمالا بسته الحاقی بازی God of War Ragnarok یا دنباله آن به‌زودی معرفی خواهد شد.

دو ماه پیش افشاگر اطلاعات معروف، The Snitch اعلام کرد که بسته الحاقی God of War Ragnarok در دست ساخت قرار دارد و حدود ۶۰ درصد از مراحل تولید آن سپری شده است؛ البته این منبع خبری اعلام کرد که نمی‌داند این اثر در قالب یک بسته الحاقی منتشر می‌شود یا یک بازی جداگانه مانند Spider-Man: Miles Morales. این در حالی بود که نسخه قبلی God of War هیچ بسته الحاقی‌ای دریافت نکرد و اریک ویلیامز، کارگردان God of War Ragnarok نیز اعلام کرد که بود که طرفداران نباید انتظار یک بسته الحاقی برای این بازی را داشته باشند.

بااین‌حال، ماه گذشته نیز یک منبع خبری دیگر با نام ViewerAnon نیز تائید کرد که استودیوی سونی سانتا مونیکا روی بسته الحاقی بازی God of War Ragnarok کار می‌کند. حالا یکی از بزرگ‌ترین رسانه‌های مرتبط با بازی‌های ویدئویی در اسپانیا با نام AreaJugones نیز اعلام کرده که اخبار مربوط‌به این بسته الحاقی حقیقت دارند و سونی در نظر دارد تا پیش از به پایان رسیدن سال میلادی جاری، احتمالا در رویداد The Game Awards که در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) برگزار می‌شود، از آن رونمایی کند.

بازی God of War Ragnarok هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد. این اثر با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شده و طبق آخرین اطلاعاتی که منتشر شده، بیشتر از ۱۱ میلیون نسخه فروش داشته است.


منبع WccfTech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده