// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۴

نمایش نبردهای هوایی در تریلر گیم پلی جدید بازی Avatar: Frontiers of Pandora

در تریلر گیم‌پلی جدید بازی Avatar: Frontiers of Pandora شاهد به تصویر کشیدن مبارزات هوایی، حمله به پایگاه‌ها و مأموریت‌های مختلف هستیم.

پس از انتشار اولین بازخوردها و پیش‌نمایش رسانه‌ها از بازی Avatar: Frontiers of Pandora، یوبیسافت تریلر گیم‌پلی ۱۸ دقیقه‌ای از این بازی را منتشر کرده است که در آن دنیای آواتار به نمایش گذاشته می‌شود. از پرواز کردن در آسمان‌ها و مبارزه با نیروهای هوایی گرفته تا حمله به پایگاه‌ها در این نمایش به تصویر کشیده شده‌اند. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی جدید بازی Avatar: Frontiers of Pandora را ازطریق یوتیوب تماشا کنید.

تماشا از یوتیوب

همچنین بازیکنان می‌توانند با AMP Suitها مبارزه کنند و از نقطه‌ ضعف‌های متفاوت مانند شکستن شیشه اتاقک خلبان یا منفجر کردن پشت‌ آن‌ها به نفع خود استفاده کنند. برخی از ویژگی‌های آشنا از سری بازی Far Cry مثل از کار انداختن زنگ خطر پایگاه‌ها نیز در این ویدیو به چشم می‌خورند. همچنین مأموریت فرعی‌ در این ویدیو دیده می‌شود که در آن شخصیت اصلی یک خلبان انسان را نجات می‌دهد و از قابلیت‌های متفاوت مثل Na'vi Sense برای دریافت اطلاعات محیطی استفاده می‌کند.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora در تاریخ ۱۶ آذر (۷ دسامبر) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده