نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۳

رکورد فوق‌ العاده بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag در تعداد بازیکنان

یوبیسافت پس از گذشت ۱۰ سال از زمان انتشار بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag اعلام کرد که تعداد بازیکنان این نسخه از مرز ۳۴ میلیون نفر عبور کرده است.

زمان زیادی از عرضه بازی Assassin’s Creed Mirage نمی‌گذرد؛ اثری که توانست رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه یک بازی یوبیسافت در نسل نهم را تجربه کند. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت در مقام ناشر این مجموعه آمار و ارقام جالبی از یکی از نسخه‌های محبوب اساسین کرید ارائه داد.

براساس اطلاعات رسمی منتشر شده، پس از گذشت ۱۰ سال از زمان انتشار بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag به‌نظر می‌رسد همچنان کاربران از تجربه آن لذت می‌برند؛ چرا که تعداد کاربران این بازی اکنون رکورد جدیدی را ثبت و تعداد کسانی که این بازی را تجربه کرده‌اند از مرز ۳۴ میلیون نفر عبور کرده است. بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد، هم‌اکنون روی پی سی، ایکس باکس 360، پلی استیشن 3، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ قابل بازی است.

اثری که داستان آن حول شخصیتی به‌نام ادوارد کنوی و مسیر تبدیل شدن او به یک اساسین جریان دارد. این بازی با نسخه بهبود یافته سیستم دریانوردی و مبارزات دریایی از بازی Assassin’s Creed 3 توانست به اعتقاد بسیاری به یکی از موفق‌ترین نسخه‌های این مجموعه تبدیل شود. همچنین شایعاتی مبنی‌بر احتمال توسعه ریمیک بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag توسط یوبیسافت شنیده می‌شود.

حال چنانچه شما هم بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود درخصوص آن را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده