نویسنده: عرفان بدری
// شنبه, ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۳

انتشار بازی XDefiant در اوایل سال میلادی آینده

روز گذشته، شرکت یوبی‌سافت با انتشار آخرین گزارش مالی خود تائید کرد که بازی XDefiant در اوایل سال میلادی آینده در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت.

بازی XDefiant یکی از مهم‌ترین محصولات آینده یوبی‌سافت است که بیش از دو سال از معرفی آن می‌گذرد، اما هنوز هم تاریخ انتشار مشخصی ندارد. اکنون این شرکت فرانسوی در جدیدترین گزارش مالی خود اعلام کرده که بازی XDefiant تا پایان سال مالی جاری عرضه خواهد شد. سال مالی ۲۴-۲۰۲۳ در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۲ فروردین ۱۴۰۳) به پایان می‌رساند که این یعنی بازی XDefiant حداکثر تا آن تاریخ در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. از آنجایی که بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۹ آبان ۱۴۰۲) منتشر می‌شود، یوبیسافت احتمالا ریسک رقابت XDefiant با این بازی را نخواهد کرد و شوتر رایگان خود را با فاصله از آن منتشر می‌کند.

این محصول مورد انتظار برای عرضه روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است. XDefiant یک بازی تیراندازی اول‌شخص رایگان خواهد بود.

درکنار XDefiant، یوبی‌سافت بازی‌های مهم دیگری مثل Assassin’s Creed Nexus VR ،Avatar: Frontiers of Pandora ،Just Dance 2024 ،Prince of Persia The Lost Crown را دارد که تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۴ منتشر می‌شوند. همچنین Rainbow Six Mobile و The Division Resurgence نیز دیگر محصولات رایگان در دست ساخت یوبی‌سافت هستند که تا پایان سال مالی جاری در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهند گرفت.


منبع MP1st
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده