// شنبه, ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۹

شباهت سیستم ارتقا بازی The Elder Scrolls 6 با Skyrim

طراح سابق شرکت بتسدا از بازگشت سیستم سطح‌بندی و پیشرفت Skyrim در بازی The Elder Scrolls 6 خبر داد.

همزمان با پشتیبانی شرکت بتسدا از بازی Starfield، این شرکت تمرکز کامل خود را روی بازی The Elder Scrolls 6 گذاشته است. با اینکه وضعیت بازی از پیش‌تولید به مراحل اولیه تولید تغییر پیدا کرده است، هنوز اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است؛ حتی شرکت مایکروسافت نیز در مورد مدت انحصاری بودن آن مطمئن نیست و درنهایت انتظار می‌رود که الدر اسکرولز ۶ تا حدود ۵ سال دیگر عرضه شود.

بروس نزمیت (Bruce Nesmith)، طراح سابق بتسدا اطلاعات جدیدی از بازی بعدی این استودیو منتشر کرد که مهم‌ترین آن‌ها یکسان بودن سیستم سطح‌بندی الدر اسکرولز ۶ با The Elder Scrolls 5: Skyrim است. او گفت: «بعد از قانع کردن ‌Todd Howard برای از ابتدا ساختن سیستم جادوگری در اسکایریم، احتمال می‌رود که آثار آن در نسخه ششم بازی قابل مشاهده باشد.»

«کل ماجرای بهتر شدن با انجام دادن بیشتر بااین‌که ایده‌ی اصلی من نبود و من فقط در آن تاثیر زیادی داشتم، اطمینان می‌دهم که قرار است تکرار شود. تمامی طرح‌های قبلی به واسطه‌ی ایده‌های جدید دستخوش تغییراتی می‌شوند اما من شرط می‌بندم که ایده‌های قبلی من همچنان دست‌نخورده باقی بمانند.»

شرکت بتسدا هنوز پلتفرم‌هایی که بازی The Elder Scrolls 6 روی آن‌ها عرضه می‌شود را مشخص نکرده و درنهایت احتمال می‌رود که این نسخه، آخرین بازی‌ در سری الدر اسکرولز باشد که توسط تاد هاوارد توسعه داده می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده