نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۰

تأخیر دوباره بازی Skull and Bones

انتشار بازی Skull and Bones استودیو یوبیسافت سنگاپور به سه ماهه چهارم سال ۲۴-۲۰۲۳ موکول شد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت یوبیسافت در گزارش مالی نیمه اول سال مالی ۲۰۲۴ خود از انتشار بازی Skull and Bones در سه ماهه چهارم سال ۲۴-۲۰۲۳ خبر داده است. بازی Avatar: Frontiers of Pandora (انتشار در ماه دسامبر)، بازی Assassin’s Creed Nexus VR (انتشار در ماه نوامبر) و بازی Prince of Persia: The Lost Crown (انتشار در ماه ژانویه ۲۰۲۴) در همین بازه زمانی در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند.

بازی Skull and Bones گیمرها را برای کاوش در اقیانوس هند به دوران طلایی دزدان دریایی می‌برد. شما کارتان را با یک کشتی کوچک و معمولی با نام Dhow (جهاز) شروع می‌کنید و با تلاش به یک ناوگان خواهید رسید. در این مسیر باید خدمه را نیز راضی نگه دارید؛ مگر اینکه بخواهید به‌خاطر اوضاع نامساعد دست به شورش بزنند. با اینکه امکان تجربه‌ی بازی Skull and Bones به‌صورت انفرادی وجود دارد، اما می‌توان با دوستان خود نیز همراه شد.

بازی Skull and Bones در زمان عرضه به پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر راه خواهد یافت. نسخه بتای خصوصی بازی در ماه اوت ۲۰۲۳ منتشر شد؛ درحالی‌که الیزابت پلن، کارگردان خلاق اسکال اند بونز در ماه سپتامبر تصمیم به جدایی از پروژه گرفت تا این بازی سومین کارگردان خود را نیز از دست بدهد. این بازی اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و تاکنون چندین بار به تأخیر افتاده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده