نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

عبور شمار بازیکن‌های The Outer Worlds از ۵ میلیون

استودیو آبسیدین اینترتینمنت اعلام کرد که بازی The Outer Worlds رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن بر جا گذاشته است.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی The Outer Worlds استودیو آبسیدین به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن دست یافته است. شرکت Private Division به‌مناسبت چهارمین سالگرد اوتر ورلدز اعلام کرد که شمار بازیکن‌های این محصول علمی-تخیلی نقش‌آفرینی از زمان عرضه به بیش از ۵ میلیون رسیده است.

بازی The Outer Worlds در ماه اکتبر ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه شد و در ماه ژوئن ۲۰۲۰ در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفت. مدتی قبل استودیو Obsidian Entertainment با انتشار تریلر جدیدی اعلام کرد که نسخه Spacer’s Choice بازی اوتر ورلدز در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ (۷ مارس ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

بازی The Outer Worlds اثری در سبک اول-شخص شوتر نقش‌آفرینی است که در آن بازیکن‌ها پس از برخاستن از خوابی طولانی راه خود را در هالسیون و سایر سیارات همسایه باز می‌کنند. شما می‌توانید به‌وسیله اتخاد تصمیم‌های مختلف همراهانی را انتخاب کنید و مسیر روایت داستان را تغییر دهید. دنباله این بازی برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دست توسعه است، اما عرضه آن برای PS5 مشخص نیست.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده