نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰

احتمال افشای نخستین بسته الحاقی دیابلو ۴

داده‌کاوها با کاوش در فایل‌های بیلد آلفای نسخه ۲.۰ دیابلو ۴ جزئیات جدیدی از نخستین بسته گسترش‌دهنده پولی بازی کشف کردند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا جزئیاتی از نخستین بسته الحاقی بازی Diablo IV فاش شده است. بیلد آلفای نسخه ۲.۰ دیابلو ۴ اخیرا توسط شرکت بلیزارد آپلود شد و داده‌کاو‌ها با جست‌وجو در این نسخه نام نخستین بسته گسترش‌دهنده بازی را کشف کردند. یکی از یوتیوبرهای روسی با نام YbuBaKa اعلام کرد که اولین بسته الحاقی پولی بازی Lord of Hatred نام دارد و روی ماجراهای مفیستو، برادر بزرگ‌تر Bhaal و Diablo تمرکز دارد.

بسته الحاقی Lord of Hatred احتمالا در منطقه Kurast از بازی Diablo II جریان دارد و دارای کلاس جدیدی تحت عنوان Spiritborn است. این گسترش‌دهنده ظاهرا شامل یک سیستم Mercenary تازه با درخت مهارت منحصربه‌فرد می‌شود و طرفدارها احتمالا باید انتظار بازگشت Raidها را داشته باشند. داده‌کاوها ارجاعاتی به «ساخت سنگ رونی معیوب» کشف کردند؛ هرچند این می‌تواند به فصل سوم مربوط باشد و لزوما بخشی از بسته الحاقی نیست.

شرکت Blizzard اخیرا پس از یک تأخیر کوتاه فصل دوم بازی Diablo 4 موسوم‌به Season of Blood را در دسترس بازیکن‌ها قرار داد. این فصل محتویات کاملا جدیدی را به بازی اضافه کرد و امکان دسترسی به قدرت‌های خون‌آشامی را برای بازیکن‌ها فراهم آورد. بازی دیابلو ۴ درحال‌حاضر در پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر (در بستر استیم و اپیک گیمز) قابل تجربه است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده