// پنجشنبه, ۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۰

معرفی زودهنگام The Elder Scrolls 6 برای آرام کردن طرفداران

تاد هاوارد فقط برای اطمینان دادن به طرفداران بازی The Elder Scrolls 6 را زود معرفی کرد.

بروس نزمیت (Bruce Nesmith)، طراح سیستم شرکت بتسدا طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که دلیل زود معرفی کردن بازی The Elder Scrolls 6 آرام کردن طرفداران بود؛ نزمیت در مورد عقیده تاد هاوارد نیز صحبت کرد که از نظر او، هر بازی‌ باید ۶ ماه قبل از عرضه معرفی شود چراکه صعنت بازی‌های ویدیویی حافظه‌ی کوتاهی دارد.

«شرکت‌هایی که سال‌ها پیش از عرضه بازی خود آن را معرفی می‌کنند به ضرر خود کار کرده‌اند؛ بهترین زمان معرفی هر بازی، ۶ ماه قبل از انتشار آن است.»

الدر اسکرولز ۶ در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و حتی فیل اسپنسر نیز اعلام کرد که بازی ۵ تا ۶ سال با عرضه جهانی فاصله دارد. طبق صحبت‌های نزمیت، تنها دلیل زود معرفی شدن بازی آرام کردن طرفداران سری الدر اسکرولز و بتسدا بود.

«خشم طرفداران باعث شد تا تاد هاوارد ساخت نسخه بعدی سری بازی را اعلام کند اما اطمینان می‌دهم که جزئیاتی از بازی در دسترس عموم تا حداقل ۶ ماه قبل از عرضه در اختیار طرفداران قرار نخواهد گرفت؛ این بهترین رویکرد است و تاد هاوارد نیز این راه را قبول دارد.»

با اینکه جزئیات زیادی از The Elder Scrolls 6 منتشر نشده است، نزمیت اعلام کرد که بازی سیستم سطح‌بندی یکسانی با نسخه‌های قبلی دارد.


منبع GaminBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده