نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰

احتمال حضور یکی از شخصیت‌های ترمیناتور در مورتال کامبت ۱

بازی Mortal Kombat 1 احتمالا به‌زودی میزبان کاراکتر T-1000 از مجموعه ترمیناتور خواهد شد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا اندرو مورگادو، صداپیشه کاراکتر رپتایل به‌طور تصادفی راه‌یابی کاراکتر T-1000 از فیلم Terminator 2: Judgment Day (نابودگر ۲: روز داوری) به بازی Mortal Kombat 1 را فاش کرده است. او در خلال گفت‌وگو درباره صداپیشگی در بازی مورتال کامبت ۱ به دیدار با دیگر بازیگرها نظیر روندا رزی اشاره کرد. در ادامه اندرو مورگادو حضور رابرت پاتریک در استودیو برای صداپیشگی T-1000 را نیز فاش کرد.

طرفدارها می‌توانند منتظر انتشار محتوای پس از عرضه زیادی برای بازی Mortal Kombat 1 باشند. استودیو NetherRealm اخیرا از زمان انتشار مبارزان Kombat Pack رونمایی به‌عمل آورد. با اینکه کاراکتر Omni-Man از مجموعه Invincible (شکست‌ناپذیر) در ماه نوامبر به مورتال کامبت ۱ راه می‌یابد، اما گیمرها باید تا زمستان ۲۰۲۳/۲۰۲۴ برای کاراکتر پیس‌میکر از مجموعه The Suicide Squad (جوخه انتحار) و کاراکتر کوان چی، تا بهار ۲۰۲۴ برای کاراکتر هوم‌لندر از سریال The Boys (پسران) و تا تابستان ۲۰۲۴ برای کاراکتر تاکدا تاکاهاشی منتظر بمانند.

با اینکه تاریخ انتشار مبارزان Kameo نخستین بسته الحاقی بازی Mortal Kombat 1 نظیر فرا، خاملیون و موادو اعلام نشده است، اما احتمالا در ماه‌های آتی جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر می‌شود. بسته Kombat Pack با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و در نسخه Premium مورتال کامبت ۱ گنجانده شده است. این بازی در کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده