نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

گذر شمار بازیکن‌های استارفیلد از ۱۱ میلیون

شرکت بتسدا سافتورکس اعلام کرد که تعداد بازیکن‌های بازی Starfield از مرز ۱۱ میلیون عبور کرده است.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Starfield شرکت Bethesda Softworks کماکان به شکستن رکوردهای تازه در زمینه تعداد بازیکن ادامه می‌دهد. ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت در جریان گزارش مالی سه ماهه نخست سال مالی ۲۰۲۴ شرکت اعلام کرد که تعداد بازیکن‌های استارفیلد از مرز ۱۱ میلیون عبور کرده است. ساتیا نادلا خاطر نشان کرد که نسخه کامپیوتر «نزدیک به نیمی از ساعات تجربه بازی» را به خود اختصاص داده است.

با اینکه آمار فروش Starfield ارائه نشده است، اما این بازی نقش‌آفرینی فضایی در ایالات متحده و بریتانیا عملکرد بسیار خوبی داشته است. استارفیلد دومین بازی پرفروش بریتانیا در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ بود و درحال‌حاضر به‌عنوان هفتمین بازی پرفروش آمریکا در سال جاری خودنمایی می‌کند. استقبال پرشکوه گیمرها از جدیدترین ساخته شرکت بتسدا سافتورکس باعث شد که این بازی سریع‌ترین فروش در میان مجموعه بازی‌های جدید در اروپا را داشته باشد.

بازی Starfield درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است. درحالی‌که به‌روزرسانی‌ها، بهبودها و پشتیبانی کامل از مادها در راه استارفیلد است، شرکت بتسدا روی بسته‌های الحاقی جدیدی برای بازی کار می‌کند. بسته گسترش‌دهنده داستانی Shattered Space نخستین بسته الحاقی بازی خواهد بود که در نسخه پریمیوم گنجانده شده است و در زمانی نامعلوم در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده