نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۰

نمایش ویژگی‌های نسخه نهایی Achilles: Legends Untold در تریلر جدید

در فاصله کم باقی‌مانده تا انتشار نسخه نهایی بازی Achilles: Legends Untold، سازندگان آن ویدیویی جدید از گیم‌پلی منتشر کردند. 

زمان زیادی تا انتشار نسخه نهایی بازی اکشن نقش آفرینی Achilles: Legends Untold باقی نمانده است و سازندگان بازی در استودیو Dark Point Games، به همین مناسبت ویدیو جدیدی از گیم‌پلی آن منتشر کرده‌اند. Achilles: Legends Untold روایتگر داستانی فانتزی با محوریت شخصیت آکیلیس است که اگر فیلم تروی را دیده باشید، با او آشنا خواهید بود. این بازی فعلا در قالب نسخه ایرلی‌اکسس در دسترس است و ۱۱ آبان نسخه نهایی آن برای پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس منتشر خواهد شد. 

ویدیو جدید گیم پلی بازی تقریبا ۹ دقیقه از جهان و نبرد‌های آن را به‌تصویر می‌کشد. با اینکه دوربین بازی حالتی ایزومتریک دارد و در نگاه اول بیش‌تر شبیه به بازی‌هایی چون دیابلو به‌نظر می‌رسد، ولی سازندگان اعلام کرده‌اند که Achilles: Legends Untold از حیث گیم‌پلی و مخصوصا نبرد‌ها، بیش‌تر شبیه بازی‌های سری سولز است و باید انتظار مبارزه‌های چالش‌برانگیزی را داشته باشیم. 

بازی تقریبا ۲۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت و می‌توانید از انواع و اقسام سلاح‌ها و مهارت‌ها برای از بین بردن دشمنان استفاده کنید؛ دشمنانی که خودشان هم قرار است تنوع بالایی داشته باشند. در پایان می‌توانید نمایش جدید گیم‌پلی بازی را ببینید. 

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده