// یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۱

احتمال فاش شدن تصویر شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed Red

ظاهرا تصویری از شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed Red به اشتباه منتشر شده است.

اخیرا در صفحه لینکدین یکی از نویسندگان بازی Assassin’s Creed Red، تصویری از شخصیت اصلی این اثر فاش شده است. این تصویر که در پروفایل پیر بودرو قابل مشاهده بوده، کاراکتر بازی را روبه‌روی یک قلعه ژاپنی به تصویر می‌کشد که لباس مخصوص اسسین‌ها را هم بر تن دارد. اگر این تصویر درست باشد، اولین جلوه‌ای از اسسینز کرید رد است که پس از معرفی آن شاهدش هستیم.

تصویر لو رفته از شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed Red

یوبیسافت سپتامبر گذشته از نقشه راه سری Assassin’s Creed رونمایی کرده بود که بازی Assassin’s Creed Red هم یکی از آن ۶ مورد بود. دو بازی مهم این سری پس از Assassin's Creed Mirage با اسم رمزهای رد و Hexe بخشی از هاب اینفینیتی هستند؛ لایو سرویسی که در سال ۲۰۲۱ معرفی شده بود. بازی Assassin’s Creed Red احتمالا در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

Assassin’s Creed Red توسط یوبیسافت کبک، سازنده Assassin's Creed Odyssey با همان کارگردان یکسان توسعه داده می‌شود و سومین دوره Assassin’s Creed را شروع خواهد کرد که از سال ۲۰۰۷ تاکنون بالای ۲۰۰ میلیون نسخه فروش داشته است. مارک-الکسیس کوت، رئیس سری درباره آینده سری گفته بود: «ما تاریخ‌ها را بعدا اعلام خواهید کرد؛ اما می‌خواستیم با رفتن به نسل بعد یا بهتر بگویم نسل کنونی شامل پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | سری اس از نظر تکنولوژی و گیم‌پلی تغییر مهمی را ثبت کنیم».


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده